Politică

Campania electorală: fără dezbateri, dar cu tăieri de panglici

În lipsa dezbaterilor, partidele politice impart flyere şi lipesc afişe electorale, însă chiar şi acestea sunt scumpe la vedere.

Săptămâna trecută, partidele politice, cu excepţia liberalilor, au igienizat spaţiile verzi, în speranţa că strâng nişte voturi şi la iarbă verde. În cursul acestei săptămâni este posibil să asistăm la câteva tăieri de panglici.

În următoarea perioadă sunt aşteptate vizite de campanie ale social democraţilor. „Autostrada electorală“ a fost subiectul cu care PSD şi-a lansat campania la Cluj şi cu care, se pare, social democraţii vor „bate toba“ până la sfârşitul acesteia. Ei au anunţat încă de săptămâna trecută că ministrul Transporturilor, Dan Şova, va veni la Cluj, la începutul lunii mai, pentru a semna noi contracte de realizare a Autostrăzii Transilvania.


Tot în plină campanie electorală, mai exact la sfârşitul acestei săptămâni, se va deschide oficial şi Fabrica Bosch din Cluj.

De altfel, social democraţii clujeni au intrat în campanie îmbrăcaţi în costume populare şi participând la slujbe religioase în biserici încă de la mijlocul lunii aprilie. Asocierea cu biserica pentru promovarea portului popular românesc chiar înainte de începerea campaniei electorale cu câteva zile nu a rămas „netaxată“ de foştii colegi de alianţă liberali, care i-au ironizat pe cei doi, invitându-i să participe la „Fiii satului“.


Prima săptămâna de campanie a fost şi momentul în care premierul a declarat că ar putea candida la prezidenţiale, dacă PSD îşi va dori acest lucru. Pentru anunţul său, premierul a fost criticat de opoziţie care l-a acuzat că fură startul la prezidenţiale.

Un alt gest catalogat „gratuit“ de democrat liberali a fost întreruperea campaniei până la rezolvarea problemelor legate de inundațiile care au afectat țara în ultimele zile, anunţată luni. Potrivit lui Ponta, campania electorală va fi reluată după ce toate măsurile pentru înlăturarea efectelor intemperiilor vor fi fost luate.


 

Ultimele Stiri
abonare newsletter