Sănătate

10 linii telefonice vor fi suplimentate la DSP Cluj pentru apelurile legate de COVID19. Prefect: „Avem peste 1200 de apeluri zilnic”

Direcția de Sănătate Publică nu face față apelurilor legate de COVID-19, astfel vor fi suplimentate 10 linii telefonice în această săptămână.

10 linii telefonice vor fi suplimentate la DSP Cluj pentru apelurile legate de COVID19. Prefect: „Avem peste 1200 de apeluri zilnic” 10 linii telefonice vor fi suplimentate la DSP Cluj pentru apelurile legate de COVID19. Prefect: „Avem peste 1200 de apeluri zilnic”

 

 


10 voluntari le vor răspunde oamenilor care sună la DSP Cluj pentru a pune întrebări legate de COVID-19, și le vor oferi instrucțiuni.

 


Mulți clujeni s-au plâns de faptul că după ce au sunat de nenumărate ori la DSP Cluj, nimeni nu a răspuns.

Începând cu această săptămână, Call Center-ul Direcției de Sănătate Publică Cluj va avea linii telefonice suplimentare.


10 voluntari, supravegheați și instruiți de personalul DSP, vor răspunde la telefoane pentru a-i îndruma pe oamenii care cer informații și instrucțiuni legate de ce trebuie să facă dacă au fost depistați pozitivi de COVID-19.

„Începând din această săptămână vom avea 10 linii telefonice suplimentare, la acel call center organizat la ISU. Vor funcționa 10 voluntari în permanență pentru a răspunde la solicitările, tot mai multe, care vin pe adresa DSP-ului. Ei vor fi bineînțeles supravegheați și instruiți de către personalul DSP, în așa fel încât să poată răspunde întrebărilor cât mai eficient”, anunță prefectul Clujului, Mircea Abrudean.


DSP primește zilnic peste 1200 de apeluri zilnic, iar angajații sunt „sufocați” de acest număr imens, spune prefectul:

„Sunt nenumărate apeluri și din păcate, în momentul acesta, liniile telefonice sunt sufocate pentru că n-au cum să facă față. Vă gândiți că sunt 350 de pozitivi pe zi, care înseamnă 350 de anchete epidemiologice ori 4-5 contacți fiecare, adică peste 1200 de telefoane în fiecare zi. E fizic imposibil să faci asta, oricâte linii telefonice ai avea și oricâți oameni ai avea.”


Mulți clujeni sună la DSP în speranța că vor primi îndrumări legate de ce trebuie să facă din moment ce au fost confirmați pozitivi cu COVID-19, dar DSP rareori răspundea. Având în vedere faptul că multe persoane nu mai ajung la evaluarea medicală în spitale, îndrumarea telefonic este importantă.

În momentul de față, la Direcția de Sănătate Publică Cluj 100 de voluntari, studenți la medicină, și 15 medici școlari ajută la realizarea anchetelor epidemiologice.

CITEȘTE ȘI:

DSP Cluj nu face față cazurilor de COVID! O pacientă sună în disperare, dar nimeni nu răspunde

 

Cum se fac anchetele COVID19? Harta cazurilor e IMPOSIBIL de realizat. Șeful DSP: „Încercăm să ținem pasul, dar a doua zi ne dărâmă rezultatele“

 

Ultimele Stiri
abonare newsletter