Ştiri din Transilvania
UNTOLD, cel mai mare brand românesc de pe TikTok! Cum a reușit festivalul clujean să bată toate recordurile?
Festivalul UNTOLD, organizat anual la Cluj-Napoca, este cel mai urmărit brand românesc pe TikTok din întreaga lume.
untold-cel-mai-mare-brand-romanesc-de-pe-tiktok-cum-a-reusit-festivalul-clujean-sa-bata-toate-recordurile
Pregătirile pentru ediția din 2021 și evenimentele din mediul digital organizate în această perioadă au făcut ca numărul de fani ai celui mai mare festival din România, UNTOLD, să depășească toate așteptările, transformându-l în brandul românesc cel mai urmărit si cel mai îndrăgit pe cea mai populară rețea de socializare, TikTok. Contul festivalului UNTOLD de pe rețeaua de socializare TikTok a ajuns în doar câteva zile la peste 350.000 de urmăritori din întreaga lume. Aici, UNTOLD a depășit 4,5 milioane de like-uri.
Cum a reușit festivalul UNTOLD să bată toate recordurile pe TikTok?
Un secret îl reprezintă și momentele extraordinare din cele 5 ediții de festival care au fost surprinse în timpul show-urilor artiștilor, un astfel de exemplu fiind crowd-control-ul lui Timmy Trumpet, care a ajuns la peste 21 milioane de vizualizări. În contul de TikTok al festivalului, fanii pot găsi momente memorabile precum cele mai cunoscute piese ale lui Avicii care s-au auzit pe Cluj Arena, momentul în care Armin van Buuren își îmbrățișează fanii la UNTOLD, momentul emoționant în care lui Armin van Buuren îi dau lacrimile pe scena principală de la Cluj-Napoca, dar și cadre din dronă cu mainstage-ul și artificiile. Marea majoritate a fanilor UNTOLD de pe pagina de TikTok a festivalului sunt străini din țări precum SUA, Marea Britanie, Olanda, Franța, Italia, Ungaria.
Conexiunea cu fanii UNTOLD este intensă și pe paginile de Facebook, YouTube sau Instagram a festivalului. Împreună paginile au aproape peste 750.000 de urmăritori și un reach de peste 4 milioane de utilizatori pe lună.
Rezultatele vin și ca urmare a eforturilor făcute de organizatorii festivalului UNTOLD pentru a rămâne conectați cu publicul. În contextul în care toate festivalurile au fost amânate pentru anul 2021 din cauza pandemiei, relația și conexiunea cu fanii s-a mutat în mediul digital. Așa a apărut OVERNIGHT, cel mai mare ,,party de acasă”, unde au petrecut de 1 Mai peste 1,2 milioane de oameni din toată lumea.
UNTOLD Sparks of Magic a fost „festivalul pandemic” din 2020
Show-ul de divertisment a fost realizat de UNTOLD și PRO TV, și a fost transmis live la PRO TV, dar și pe canalele digitale PRO TV, UNTOLD și NEVERSEA, precum și pe KISS FM. DJ-i apreciați la nivel mondial, precum și artiști români de top au oferit publicului un spectacol care a trecut de toate ecranele. S-a cântat, s-a dansat, iar spectatorii au putut să simtă, chiar dacă totul s-a desfășurat în mediul virtual, spiritul UNTOLD.
Aproape 1 milion de oameni din întreaga lume au urmărit și emisiunea SPARKS OF MAGIC realizată în zilele în care ar fi trebuit să se desfășoare a șasea ediție a festivalului UNTOLD. În plus, în cele 4 zile fanii au putut urmări transmisiunile show-urilor în premieră ale unor artiști care au urcat în cei 5 ani pe mainstage-ul festivalului.
Fanii au urmărit în fiecare zi, pe canalul de YouTube al festivalului, seturi în premieră ale unor artiști ca Armin van Buuren, Hardwell, Afrojack, KYGO, Don Diablo, Timmy Trumpet, Bastille și mulți alții. Pe toată perioada transmisiunii, fanii au interacționat între ei și au transmis mesaje emoționante artiștilor, dar și prietenilor lor din diferite colțuri ale lumii.
CITEȘTE ȘI:
UNTOLD vrea festival și la Timișoara! Când va avea loc prima ediție?