Actualitate
Seminar despre marketingul de film la Comedy Cluj
Good Hands, echipa care a realizat posterul și spotul oficial Comedy Cluj din acest an, va susține un seminar despre marketingul de film sâmbătă, 11 octombrie, de la ora 11:00, la Muzeul Etnografic al Transilvaniei.
Cât de mult contează un vizual bun pentru ca filmul să aducă publicul în cinematografe? O necesitate sau un moft pentru producțiile românești de a concura direct cu blockbuster-ele americane?
Directorul de creație Liviu Neagoe, imaginea și nucleul Casei de trailere Good Hands, va explica publicului clujean strategia de identificare și transformare a elementelor cheie din film într-un afiș și trailer cu impact pentru spectatori.Good Hands are deja un portofoliu impresionant în materie de campanii pentru producțiile românești și nu numai:“Domestic” (regia Adrian Sitaru), “Roxanne” (regia Vali Hotea), “#Selfie” (regia Cristina Iacob), “America, venim!”(regia Răzvan Săvescu), precum și recentul “Q.E.D.” (regia Andrei Gruzsniczki). Spotul oficial al celei de-a VI-a ediții a“Festivalului Internațional de Film Comedy Cluj” poartă semnătura Good Hands și a directorului de creație Liviu Neagoe, iar afișul este concepția și realizarea designerului Diana Drăghici.
Particitparea la seminar este gratuită.
"Festivalul Internațional de Film Comedy Cluj" este organizat de Fundația Europeană pentru Cultură Urbană.