Actualitate

ATENȚIE! Se fură bani din conturi. Mesaje FALSE, trimise în numele Băncii Transilvania. Recomandări BT pentru clienți

Escrocii de pe internet au ajuns la un alt nivel. Mai multe email-uri au fost transmise clienților Băncii Transilvania, prin care sunt anunțați că serviciile bancare digitale au fost blocate. Reprezentanții BT trag un semnal de alarmă.

 

 


 

E-mailul primit de clienți pare credibil până în momentul în care apare butonul în limba spaniolă și semnătura unei persoane pe nume Jesus, care ar fi reprezentant al Băncii Transilvania.


Acel link îi trimite pe utilizatori pe o pagină care imită cu exactitate pagina BT și îi obligă să își confirme identitatea. După ce identitatea a fost confirmată, trebuie introduse datele cardului bancar.

La solicitarea reporterilor monitorulcj.ro, reprezentanții BT au tras un semnal de alarmă și au transmis câteva recomandări.


„Recomandările Băncii Transilvania pentru clienţi sunt următoarele, pentru siguranţa datelor personale şi a banilor:

•    Instalarea aplicaţiilor BT pe mobil trebuie făcută exclusiv din App Store sau Google Play, iar accesarea BT24 sau NeoBT, exclusiv prin tastarea directă a URL-ului BT în browser.
•    Să nu răspundă la mesaje suspecte, care par de la BT.
•    Să nu acceseze link-uri prin care se solicită o acţiune sau sunt promise premii/câştiguri.
•    Să nu completeze nicăieri datele cardului, cu excepţia cumpărăturilor online de pe site-uri de încredere.


Banca nu trimite e-mail-uri, SMS-uri sau mesaje în social media prin care să solicite datele cardului sau parole. Clienţii care au nevoie de informaţii/asistenţă în contextul unui phishing sunt rugaţi să apeleze la echipa BT - în oricare dintre sediile noastre sau la Call Center, 0264 30 80 28, contact@btrl.ro”, au transmis pentru monitorulcj.ro, reprezentanții BT.

 


CITEȘTE ȘI

Poliția Română avertizează asupra unei noi înșelăciuni cu AMEZI FALSE trimise pe email

Ultimele Stiri
abonare newsletter