Anunțuri
Comunicat de Presă –Anunț lansare proiect „ Extinderea și dezvoltarea serviciilor Centrului Medical Transilvania” Cod SMIS 111950
Cluj-Napoca,04.10.2018
ANUNŢ LANSARE PROIECT
“ EXTINDEREA SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR CENTRULUI MEDICAL TRANSILVANIA”
Cod SMIS 111950
CENTRULUI MEDICAL TRANSILVANIA S.R.L, în calitate de beneficiar în cadrul contractului de finanţare
nr. 2609/03.07.2018 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2014-2020 şi cu Organismul Intermediar Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, implementează proiectul “ EXTINDEREA SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR CENTRULUI MEDICAL TRANSILVANIA”, proiect cofinanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Îmbunătăţirea Competitivităţii Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Schema de ajutor de minimis pentru îmbunătăţirea competitivităţii economice prin creşterea productivităţii muncii în IMM în cadrul POR 2014-2020, Prioritatea de investiţii 2.2. A, Schema de ajutor de stat regional pentru investiţii pentru îmbunătăţirea competitivităţii economice prin creşterea productivităţii muncii în IMM în cadrul POR 2014-2020, Prioritatea de investiţii 2.2.A.
Valoarea totală a proiectului este de 9.759.064,42 lei din care finanţarea nerambursabilă este reprezentată de suma de 4.517.200,00 lei. Proiectul se va desfăşura pe o perioadă de 27 luni de la data semnării contractului, iar locaţia implementării este situată în intravilanul orașului Cluj-Napoca - str. Rene Descartes, nr. 1-3, jud. Cluj.
Obiectivul general al proiectului este creşterea competitivităţii economice a companiei CENTRULUI MEDICAL TRANSILVANIA S.R.L
Obiectivele specifice ale proiectului vizează creşterea cifrei de afaceri prin dezvoltarea activitatii firmei, creşterea capacităţilor manageriale şi de inovare în cadrul companiei şi eficientizarea costurilor şi protejarea mediului înconjurător:
1. Crearea unei noi unitati si introducerea de noi servicii de asistenta spitaliceasca prin construirea si dotarea (inclusiv prin achizitionarea de active necorporale constand in achizitionare unui sistem informatic de laborator - pentru 6 echipamente - si dezvoltare website cu interconectare LIS) unui nou spital privat conceput ca unitate autonoma, cu functionalitate integrala (investigatii, diagnostic, tratament) destinat sa asigure asistenta medicala pentru o categorie mare de pacienti (exceptand medicina de urgenta), intr-o abordare multidisciplinara, la nivelul calitatii serviciilor medicale acordate în Uniunea Europeana si cu echipamente medicale de ultima generatie.
2. Dezvoltarea, intr-o perioada de 12 luni, a cadrului procedural si certificarea mecanismelor de maximizarea a calitatii serviciilor de asistenta medicala oferite prin implementarea si certificarea integrata a sistemelor de management al calității (ISO 9001), al mediului (ISO 14001), al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale (OHSAS 18001), precum si acreditarea
laboratoarelor medicale conform ISO 15189:2007 si certificarea Serviciilor de ingrijire a sanatatii in baza SR EN 15224 care acopera intreaga paleta manageriala din domeniul sanitar, fiind complementar si perfect integrabil cu indicatorii de performanta pentru spitale, stabiliti de Ministerul Sanatatii, cu standardele specifice acreditarii spitalelor, dar si cu cerintele Ordinului 946/2005 privind controlul financiar intern.
3. Cresterea capacitatii de marketing si participare pe pietele internationale a societatii, participarea la târguri si misiuni comerciale in afara Romaniei, în calitate de expozant, si dezvoltarea de parteneriate internationale in domeniul asistentei spitalicesti.
Date de contact: ABU ARIF KHALED MOHAMED, reprezentant legal
CENTRUL MEDICAL
TRANSILVANIA
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanţat din Fondul European
de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020
www.inforegio.ro | facebook.com/inforegio.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei