Traficul din Cluj-Napoca continuă să fie un subiect fierbinte de discuție, atrăgând reacții diverse din partea locuitorilor și a vizitatorilor deopotrivă.
Pe măsură ce mașinile și camioanele devin mai inteligente și mai conectate, semafoarele care au controlat fluxul de trafic timp de mai bine de un secol, ar putea fi, de asemenea, pe punctul de a suferi o transformare majoră.
Proiectul de transformare a fostei platforme Carbochim într-o atracție pentru întregul oraș, printr-o investiție de jumătate de miliard de euro, cea mai mare de acest tip din Cluj, înaintează în dezvoltare.
Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a avut o vizită de lucru pe șantierul lucrărilor de lărgire și sistematizare la pasajul peste baraj. Potrivit edilului, lucrările vor fi terminate luna aceasta.
Anul 2024 se anunță a fi unul plin de neajunsuri în ceea ce privește traficul aerian de pasageri: mii de aeronave intră în revizie, livrările de aeronave noi întârzie, iar prețurile la bilete sunt așteptate să crească.
Drumarii intervin pe DN1, între Cluj și Oradea, pentru amplasarea unor parapete de protecție. Șoferii sunt sfătuiți să circule cu prudență între localitățile Huedin și Poieni.
Primăria construiește un parking cu peste 220 de locuri, pe strada Gheorghe Dima din Zorilor. Proiectul așteaptă ultimele avize și poate „porni la drum”.
Asociația Pro Infrastructură a făcut previziuni pentru marile proiecte de infrastructură rutieră din anul 2024. Despre drumul expres care va lega Tureniul de Autostrada Transilvania (A3), specialiștii spun că există șanse să fie gata „la limită”.