Actualitate

Noul Mers al Trenurilor aduce trenuri și mai lente între Cluj-Napoca și București! Chinul pentru studenți în „Trenul Foamei”, prelungit

Mersul Trenurilor 2019-2020 va intra în vigoare în data de 15 decembrie.

Noul Mers al Trenurilor aduce trenuri și mai lente spre București! Chinul în „Trenul Foamei”, prelungit Noul Mers al Trenurilor aduce trenuri și mai lente spre București! Chinul în „Trenul Foamei”, prelungit

Cele mai importante rute de transport pe calea ferată din România au fost analizate de Club Feroviar, care a prezentat o listă cu relațiile pe care timpul de parcurs scade, respectiv crește, de la mijlocul lunii viitoare. Printre schimbările observate, care vizează trenuri frecventate de mulți studenți, se numără și câteva cu importanță deosebită pentru Cluj-Napoca.

O veste bună: cu jumătate de oră se scurtează călătoria pe relația București Nord – Cluj-Napoca, unde acum IR 1645 face 9 ore și 20 de minute. De la jumătatea lunii decembrie, grupa de vagoane de la IR 346 va ajunge în „doar” 8 ore și 50 de minute. În schimb, cel mai lent tren ce face legătura cu Capitala devine și mai lent! Momentan, IRN 1641 face 10 ore și 32 de minute, iar după data de 15 decembrie, IR 1835 va parcurge cei circa 500 de km în 12 ore și 10 minute.


O ușoară îmbunătățire va fi pe ruta București Nord – Satu Mare. Între cele două localități există un singur tren direct pe zi – IRN 1741 – iar durata călătoriei cu această garnitură va scădea de la 14 ore și 52 de minute la 14 ore și 39 de minute.

De cealaltă parte, se lungește durata călătoriei cu „Trenul Foamei” IR 1833 Iași – Timișoara, de la 15 ore și 37 de minute la 16 ore. De asemenea, cea mai lentă garnitură pe această relație – IRN 1765 – va face 18 ore și 16 minute, în loc de 18 ore și 12 minute, „pur teoretic”, potrivit clubferoviar.ro.


„Feroviarii” menționează faptul că pe magistralele unde se mărește durata călătoriei infrastructura este fie într-o stare precară, care se agravează de la an la an, fie se află în plină desfășurare lucrări de modernizare. Totodată, acolo unde s-au mai redus timpii de parcurs, lucrările de reparații s-au încheiat și au fost eliminate unele restricții de viteză.

CITEȘTE ȘI: CFR Infrastructură, făcută PRAF! Peste 1.000 de restricții de viteză în țară, între Cluj-Napoca și Dej se circulă cu viteza melcului de livadă

Ultimele Stiri
abonare newsletter