Actualitate

Firma globală de servicii Emergn intră pe piața românească și creează oportunități de angajare pentru specialiștii în IT din Cluj (P)

Compania globală Emergn intră pe piața din România și oferă servicii digitale de business care ajută companiile să livreze mai rapid produse și experiențe valoroase pentru clienți.

Firma globală de servicii Emergn intră pe piața românească Firma globală de servicii Emergn intră pe piața românească

În acest an, compania intenționează să dezvolte în România unul dintre principalele sale centre de livrare și să formeze o echipă de specialiști clujeni. Această echipă va avea roluri cheie, cum ar fi dezvoltatori IT, Quality Assurance, Business Analysts, Product Designers, Delivery Managers, ingineri de automatizare și AI, dar și specialiști în date și analiză. Cu ambiții pe temen lung, Emergn dorește să se extindă anul acesta și să devină rapid lider de piață.  „Extinderea Emergn în România este în concordanță cu valorile sale și cu istoricul său de stabilire a unei prezențe în țări care rezonează cu aceleași principii de bază și cu dorința de a pune accentul pe talentul incredibil al specialiștilor", a spus Alex Adamopoulos, CEO Emergn.

Profesioniștii români din Cluj vor avea oportunitatea de a lucra cu cele mai noi tehnologii și de a aplica practici de lcuru inovatoare prin cultura de învățare continuă a Emergn. Compania se angajează să investească în stimularea evoluției talentelor din România. O parte din planurile acesteia includ oferirea accesului la platforma de învățare la locul de muncă a Emergn, care le permite angajaților să adopte modalități noi și moderne de a livra pe piață produse, servicii și idei. 


„România este o țară cu multe talente și cu o istorie bogată și va fi un centru cheie de excelență pentru angajații noștri și pentru clienții noștri globali. De asemenea, România se aliniază foarte bine atât cu accentul pe care Emergn îl cultivă în ceea ce privește procesele tehnice, cât și cu ideea de concentrare asupra produselor, pe care Emergn le are pe piața produselor digitale de business și de transformare," a adăugat Adamopoulos.

Întregul proces de învățare este susținut de abordarea proprietară Emergn, numită Value Value, Flow, Quality (VFQ). Serviciile de învățare Emergn oferă echipe instruite cu privire la modul de aplicare a principiilor VFQ prin intermediul ecosistemului său de învățare, unde clienții și angajații au acces la o platformă digitală de învățare, o bibliotecă extinsă care include conținut de valoare mondială, o întreagă rețea de instructori și antrenori experți și multe altele. Mii de profesioniști din sute de companii din întreaga lume utilizează principiile VFQ și, datorită acestora, schimbă modul în care organizațiile adoptă discipline precum Agile, Design Thinking, Lean, și Systems Thinking pentru a-și susține eforturile de inovare și a deveni și mai competitive în economia digitală.  


Talentele IT din România vor deveni parte a comunității globale Emergn 

Emergn își propune să recruteze o echipă de profesioniști în IT din Cluj-Napoca, dar și din restul țării, aflați în diferite stadii ale carierei – de la poziții de Junor la cele de Senior – inclusiv în domeniul programării (Java, .NET, JavaScript), QA Automation, Business Analysis & Delivery Management și alte domenii, pentru ca împreună să-și depășească limitele printr-o activitate provocatoare și variată. 


După ce se vor alătura echipei Emergn, angajații clujeni vor lucra direct cu clienții companiei, printre care se numără unele dintre cele mai cunoscute și de succes branduri din lume, cum ar fi HP, SAP, Vodafone, gsk, Astra Zeneca și multe altele. În plus, ei vor juca un rol cheie în construirea comunității locale Emergn și în stabilirea prezenței companiei în România. Angajații din România vor deveni parte a comunității globale Emergn și a practicilor profesionale care încurajează schimbul de cunoștințe între diferite echipe și locații, ajutându-i pe angajați să se dezvolte și să aibă succes. 

Pe lângă oportunitățile profesionale, Emergn pune la dispoziția angajaților și un pachet de beneficii care include asigurare de sănătate, inclusiv servicii stomatologice și oftalmologice, precum și un plan de pensii, telefon mobil și contribuție la facturi, activități de team building tichete de masă și multe altele. 


Compania are o prezență puternică în peste douăsprezece țări, având sediul central din SUA în Boston, și sediul central EMEA în Londra. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Emergn și urmăriți paginile de LinkedIn și Twitter.

abonare newsletter