Actualitate

Atenție, clujeni! Unele POS-uri din autobuze dau erori la taxare. Un bilet - 9,50 lei: „Am crezut că m-am teleportat în New York”

Unele POS-uri din autobuzele din Cluj-Napoca dau erori la taxare. Pe o linie urbană, acestea au cerut suma de 9,50 lei în loc de 3 lei. Află ce poți să faci dacă ai plătit biletul fără să verifici suma înainte.

Un POS dintr-un autobuz care circulă pe linia urbană 21 taxează călătorii cu 9,50 lei în loc de 3 lei / Foto: Facebook Un POS dintr-un autobuz care circulă pe linia urbană 21 taxează călătorii cu 9,50 lei în loc de 3 lei / Foto: Facebook

 

 


Un clujean care voia să plătească pentru biletul de autobuz a semnalat o eroare la taxare a unui POS, care arăta prețul de 9,50 de lei pentru o singură călătorie, în municipiu, pe linia 21 de transport urban.

 


Linia 21 parcurge traseul Bună Ziua - Piața Mihai Viteazu, care costă în mod normal 3 lei:

„Am crezut ca m-am teleportat brusc în New York. Deci atenție mare pentru cei ce încă mai circulă cu transportul în comun. La Cluj se practică astfel de prețuri prin autobuze. Eu am pățit-o în 21”, a atenționat un clujean.


Ce faci în cazul unei erori de taxare pe autobuz?

Din fericire, clujeanul a văzut eroarea înainte să plătească biletul. Dar ce se întâmplă dacă autobuzul e aglomerat, nu ești atent și plătești în grabă biletul de 9,50 lei fără să te uiți?

Problema poate fi soluționată destul de ușor, au spus reprezentanți ai CTP pentru monitorulcj.ro. Călătorii pot să trimită un mesaj pe adresa de e-mail a CTP în care explică situația, după care li se restituie diferența de bani, în cazul unei erori de taxare pe POS-urile autobuzelor din Cluj-Napoca, ne-au explicat cei de la compania de transport.


Astfel de situații pot să fie prevenite și de către șoferi, care pot să schimbe tariful. De multe ori se întâmplă acest lucru înainte ca cineva să cumpere biletul. Șoferul este anunțat de călători sau observă greșeală dinainte.

Adresa de e-mail care apare pe site-ul companiei este sugestii@ctpcj.ro. Mai multe informații AICI și detalii de contact AICI.


Ce faci când nu funcționează nici un validator?

De asemenea, multă lume întâmpină problema validatoarelor care nu funcționează când apropiem cardul de transport.

Potrivit site-ului ctp.ro, în cazul în care dețineți titluri tarifare valabile, dar nici un validator de pe mijlocul de transport nu permite validarea sau nu aveți posibilitatea să vă deplasați de la validatorul defect din cauza aglomerației sau a unei condiții fizice, puteți să vă continuați călătoria fără a primi amendă. Controlorul va verifica validatorele în momentul controlului, pentru a confirma defecțiunea.

CITEȘTE ȘI:

Studenții așteaptă la cozi ORE întregi pentru abonamentele de transport. Boc: „Trebuie să fim riguroși, nu lăsăm loc pentru abuz”

Amenzile CTP pentru murdărie și miros în autobuze. Măsura este necesară „pentru confortul călătorilor”.

Ultimele Stiri
abonare newsletter