Actualitate
Licitație suspendată pentru cel mai dificil lot al Autostrăzii Transilvania Cluj – Oradea
O nouă amânare pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nusfalău de pe A3. CNAIR a suspendat, vineri, licitația pentru lotul cu tunelul Meseș, cel mai dificil segment al Autostrăzii Transilvania Cluj – Oradea.
CNAIR a suspendat licitația pentru lotul Poarta Sălajului-Nușfalău, segmentul cu tunelul Meseș/Foto: Asociația Pro Infrastructura youtube.com
Considerat drept cel mai dificil lot de pe A3 Cluj – Oradea, secțiunea de 41 de km a Autostrăzii Transilvania, care include și Tunelul Meseș, avea estimat un termen de realizare de circa 6 ani.
Licitația pentru lotul de 41 de kilometri și o valoare de aprox. 8 miliarde lei a fost lansată în februarie, avea termen limită pentru depunerea ofertelor 6 aprilie, amânat pentru 5 mai, iar acum întârziat după ce Ictaș a depus contestație, potrivit economedia.ro
Inițial, licitația pentru lotul (Poarta Sălajului–Nușfalău) ce include și Tunelul Meseș a fost lansată în noiembrie 2020, însă nu are constructor desemnat nici măcar la doi ani de la lansarea licitației.
CITEȘTE ȘI:
Lotul de un miliard de euro dintre Poarta Sălajului și Nușfalău, fără constructor la doi ani de la lansarea licitației
În februarie, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere lansa licitația pentru tronsonul de peste 40 de km de pe A3, cu termen limită pentru oferte în aprilie, dată ce a fost prelungită până la începutul lunii Mai 2023.
Acum, potrivit anunțului publicat vineri de CNAIR, licitația a fost suspendată.
Din păcate, nu este singurul lot problematic.
La sfârșitul lunii trecute, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a suspendat a patra licitație pentru execuția lucrărilor pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș, lot care cuprinde și viaductul Suplacu de Barcău.
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: