Actualitate

Trenurile care leagă Clujul de Sibiu, afectate de lucrările la suprastructura feroviară între Ocna Sibiului-Loamneș. Timp de două luni, călătorii vor fi transbordați cu mijloace auto.

Mai multe trenuri de pe direcția Cluj-Sibiu vor fi afectate de lucrările care se desfășoară pe tronsonul de cale ferată Ocna Sibiului–Loamneş, iar timp de două luni călătorii vor fi transbordați auto.

Mai multe trenuri de pe direcția Cluj-Sibiu, afectate de lucrările la infrastructura feroviară. Călătorii, transbordați cu mijloace auto|Foto: CFR Calatori Facebook.com Mai multe trenuri de pe direcția Cluj-Sibiu, afectate de lucrările la infrastructura feroviară. Călătorii, transbordați cu mijloace auto|Foto: CFR Calatori Facebook.com

 

 


Recent, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA anunța închiderea de la 1 iulie a tronsonului feroviar Cluj-Napoca – Aghireșu, pentru lucrări de electrificare și reabilitare, situație în care trenurile vor fi înlocuite cu autocare.

CITEȘTE ȘI: 
Tronsonul feroviar Cluj-Napoca – Aghireșu, închis până în primăvara lui 2026 pentru lucrări de electrificare și reabilitare. Trenurile vor fi înlocuite cu autocare.

Și câteva trenuri care circulă pe direcția Cluj-Sibiu/Sibiu-Cluj vor fi afectate de lucrările desfășurate pe segmental dintre Ocna Sibiului-Loamneș, iar călătorii vor fi transferați cu autocarele timp de două luni. 


Călătorii, transferați cu autocarele din cauza lucrărilor la suprastructura feroviară 

În perioada 1 iulie – 9 august, circulaţia trenurilor se va desfăşura în condiţii speciale pe secţia CF Sibiu–Copşa Mică, cu transbordare auto a călătorilor pe intervalul Ocna Sibiului–Loamneş, unde se deschide şantierul pentru lucrări de tip Quick Wins, potrivit unei informări publicate luni de CFR SA.

Reparaţiile punctuale la suprastructura feroviară, care se vor executa pe linia simplă Ocna Sibiului – Loamneş sunt incluse în programul de lucrări de tip Quick Wins pe lotul 20, în valoare de 15,06 milioane lei, cu finanţare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, şi au drept scop ridicarea restricţiilor de viteză, îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie şi optimizarea gradului de siguranţă.


Astfel, timp de două luni, constructorul deschide şantierul pentru desfăşurarea lucrărilor de înlocuire a suprastructurii liniei şi a substratului căii cu materiale noi – şină, traverse şi material mărunt de cale – de la km 405+115 la 406+950, iar pentru a se asigura continuitate în traficul feroviar pe secţia CF Sibiu – Copşa Mică, călătorii din patru trenuri Regio– 10518/10516 (Cluj Napoca – Sibiu), respectiv R 10517/10519 (Sibiu – Cluj Napoca), vor fi transbordaţi cu mijloace auto pe intervalul Ocna Sibiului – Loamneş şi retur, puse la dispoziţie de operatorul feroviar privat Interregional.

„Transmitem scuze călătorilor pentru disconfortul creat şi îi asigurăm că lucrările de tip Quick Wins sunt necesare pentru îmbunătăţirea condiţiilor de transport, scopul final fiind creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de siguranţă”, spun reprezentanţii companiei.


Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA administrează infrastructura feroviară publică.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Tronsonul feroviar Cluj-Napoca – Aghireșu, închis până în primăvara lui 2026 pentru lucrări de electrificare și reabilitare. Trenurile vor fi înlocuite cu autocare.

Ultimele Stiri
abonare newsletter