Actualitate

Vitrina Advertising, mișcare strategică pe piața advertisingului clujean

Vitrina Advertising, una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România, face o mișcare strategică pe piața advertisingului clujean prin asocierea cu nume importante din industria de evenimente și publicitate outdoor.

Vitrina Advertising, mișcare strategică pe piața advertisingului clujean|Foto: Vitrina Advertising - Facebook Vitrina Advertising, mișcare strategică pe piața advertisingului clujean|Foto: Vitrina Advertising - Facebook

 

 


Mihaela Rus, fondator și CEO al Vitrina Advertising, face o mișcare strategică prin atragerea în acționariatul agenției sale a unui grup format din SportsFestival și Young.

Vitrina Advertising, mișcare strategică pe piața advertisingului

Vitrina Advertising, una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România, cu o experiență de peste trei decenii, face o asociere strategică cu două nume importante din industria de evenimente și publicitate outdoor - Sports Festival și Media Young, care au achiziționat un pachet semnificativ de acțiuni.


Această colaborare marchează un pas vizionar, menit să aducă un suflu inovator și resurse strategice agenției. 

„Prin această alianță, Vitrina Advertising își reafirmă angajamentul de a oferi soluții creative și eficiente, adaptate unui mediu de afaceri în continuă transformare”, a declarat Mihaela Rus, CEO Vitrina Advertising.


Vitrina Advertising, mișcare strategică pe piața advertisingului. Foto: Horatiu Pitea (Media Young), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Patrick Ciorcila (Sports Festival), Mirel Alexa (Sports Festival)|Foto: Vitrina Advertising - Facebook

Sports Festival, recunoscut pentru organizarea unor evenimente de amploare, precum TransylvaniaOpen – votat de jucătoare drept cel mai bun turneu WTA 250 din lume – și inițiative cu impact în comunitate precum Urban Playfield sau Biletul de Sănătate, contribuie cu expertiza sa în crearea de experiențe memorabile.

De cealaltă parte, Media Young, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitatea outdoor și producție, completează echipa cu tehnologii de vârf și know-how-ul necesar pentru proiecte de impact.


„Mă bucură asocierea și sunt încântată că am avut această inițiativă. Pornind de la unicitatea și avantajele aduse de fiecare partener, am convingerea că prin unirea forțelor vom duce proiectele clienților noștri la nivelul următor”, a adăugat Mihaela Rus, CEO Vitrina Asvertising. 

Înființată în 1992, Vitrina Advertising oferă servicii complete de comunicare și este una dintre cele mai importante agenții independente din România. Vitrina reprezintă țara noastră în Advertising & Marketing Independent Network (AMIN), o alianță internațională de peste 50 de agenții independente din Europa, America de Nord și de Sud, Africa, Orientul Mijlociu și Asia Pacific. De-a lungul activității sale, Vitrina Advertising a contribuit la dezvoltarea a peste 500 de branduri românești și străine din domenii diverse, de la IT, banking și producție, la cultură, educație și timp liber.


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

Ultimele Stiri
abonare newsletter