Actualitate
GFR cere publicarea contractului de privatizare a CFR Marfă
Compania GFR, deţinută de Gruia Stoica, se declară surprinsă de cererea Ministerului Transporturilor de executare a scrisorii de garanţie bancară pentru participarea la privatizarea CFR Marfă, spune că nu este în culpă pentru nefinalizarea procedurii şi cere publicarea contractului de privatizare.
Tren GFR. Foto: gfr.ro"Grup Feroviar Român, prin reprezentanţii săi legali, ca urmare a comunicatului de presă transmis de către Ministerul Transporturilor în data de 13 aprilie 2014, a luat la cunoştinţă cu surprindere faptul că în data de 20 martie 2014, la solicitarea DIICOT, Ministerul Transporturilor s‐a adresat oficial către Raiffeisen Austria, prin intermediul Eximbank, cu cererea de executare a scrisorii de garanţie bancară emisă de către această bancă în favoarea Grup Feroviar Român", se arată într-un comunicat al companiei.
Compania solicită ca Ministerul Transporturilor să‐şi dea acceptul de a pune la dispoziţia presei conţinutul scrisorii de garanţie bancară şi al contractului de privatizare, "pentru a lămuri odată pentru totdeauna toate aceste informaţii greşite" care apar în presă în legătură cu procesul de privatizare a CFR Marfă.
"GFR a adresat astăzi o nouă solicitare pentru ca Ministerului Transporturilor să‐şi dea acordul pentru a face public conţinutul contractului de privatizare al CFR Marfă şi a scrisorii de garanţie bancară, pentru corecta şi completa informare a opiniei publice în legătură cu obligaţiile pe care le avea de îndeplinit fiecare parte şi pentru a se putea vedea de către toţi cei interesaţi care este conţinutul acestor documente şi în ce condiţii putea fi executată scrisoarea de garanţie bancară", potrivit sursei citate.