Actualitate

Franţa, a doua ţară sărbătorită de Aeroportul Internaţional Cluj în cadrul proiectului Fly & Share – GALERIE FOTO

Aeroportul Internaţional „Avram Iancu” a lansat în urmă cu o lună de zile proiectul „Fly&Share Cluj” prin care îşi doreşte să promoveze Clujul şi să împărtăşească tuturor celor care aleg ca punct de plecare sau sosire Aeroportul Internaţional Cluj, atracţiile cultural şi turistice din zonă, dar şi potenţialul economic şi de afaceri oferit de regiune. Proiectul a continuat cu Franţa, care sărbătoreşte pe 14 iulie Ziua Naţională.

Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj susţine promovarea Clujului şi a regiunii Transilvania prin derularea campaniei Fly & Share Cluj, având în vedere programul Cluj-Napoca „Capitala Europeană a Tineretului” în anul 2015.

Evenimentul a avut loc duminică, 12 iulie, în cadrul unei recepţii organizate de Institutul Francez Cluj-Napoca, cu ocazia Zilei Naţionale a Franţei la Centrul de Cultură Urbană Casino din Parcul Central.


În cadrul acestei recepţii, care s-a bucurat de prezenţa Ambasadorul Franţei în România François Saint-Paul, Aeroportul Internaţional Cluj împreună cu partenerii săi din cadrul campaniei Fly & Share Cluj au prezentat proiectul  care se desfăşoară sub cupola mesajului Fly&Share Cluj - Bonjour, la France! Bonjour, la Francophonie!

„Fără aeroport nu ar exista legăturile cu lumea francofonă. Felicitări cu ocazia Zilei Franţei. Ne bucurăm că avem trei zboruri spre ţări francofone. Franţa este o destinaţie foarte importantă pentru Aeroportul Internaţional Cluj. Anul acesta o să depăşim 1.400.000 de pasageri, o să adăugăm noi destinaţii în Franţa”, a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Internaţional Cluj.


În cadrul evenimentului de duminică, Aeroportul Internaţional Cluj împreună cu compania aeriană Wizz Air şi Institutul Francez Cluj-Napoca au organizat o tombolă cu premii constând în bilete de avion spre destinaţii francofone.

Prin campania Fly & Share Cluj, Aeroportul Internaţional Cluj doreşte promovarea atracţiilor turistice şi culturale a judeţului Cluj şi a regiunii Transilvania, semnalarea potenţialul economic şi de afaceri oferit de regiune precum şi iniţierea unor noi colaborări internaţionale, respectiv dezvoltarea celor existente. Pe de altă parte, prin aceste acţiuni de marketing, campania urmăreşte crearea unui context comercial favorabil deschiderii unor noi rute care să facă legătura cu regiuni/ţări din Europa şi nu numai, precum şi să asigure o mai bună vizibilitate a aeroportului pe plan local, naţional şi internaţional.


La evenimentul de duminică au mai participat reprezentanţi ai Primăriei municipiului Cluj-Napoca, ai Instituţiei Prefectului judeţului Cluj, ai Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj, ai Consulatului Onorific al Franţei la Cluj-Napoca, ai Institutului Francez Cluj-Napoca, ai Clubului Francofon de Afaceri Cluj, ai companiei Wizz Air şi ai Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj.

Etichete: david ciceo franta
abonare newsletter