Actualitate
Cum justifică Auchan Cluj PEPENII UNGUREȘTI vânduţi drept „PRODUS ROMÂNESC”
O angajată Auchan Cluj muta joi, 20 august, pepeni dintr-un recipient de carton pe care se preciza că produsele sunt din Ungaria într-un recipient pe care scria că produsele sunt românești. Auchan Cluj îşi cere scuze pentru dificultatea de comunicare din weekend şi insistă că a fost o situaţie cu totul întâmplătoare, bazată pe o eroare umană.
„Pentru Auchan politica de localism respectiv cea de susţinere şi promovare a produselor fabricate în România reprezintă o prioritate de prim rang în cadrul ambiţiei de a crea valoare în România pentru clienţi, furnizori, colaboratori şi comunitate. În calitate de companie responsabilă, Auchan impune şi urmăreşte respectarea nu numai a prevederilor legale, dar şi a Codului Etic intern şi, respectiv, a unui întreg sistem de reguli, standarde şi proceduri de companie, totul pentru a asigura un comerţ de calitate şi în avantajul clienţilor noştri. Dorim să vă asigurăm că situaţia respectivă, cu totul izolată, a fost provocată de o eroare umană de apreciere individuală şi neatenţie din partea colaboratoarei noastre, în condiţiile în care cele două produse aveau aceleaşi caracteristici şi erau la acelaşi pret. Dar dorim, în acelaşi timp, să vă informăm că ambele produse - pepenii din România, respectiv cei din Ungaria, existau în acelaşi timp în oferta magazinului, cu amplasări distincte în zona de fructe şi legume şi erau semnalizate, fiecare, cu propriul afişaj, tocmai pentru a permite clientului să aibă o bună informare în decizia sa de cumpărare”, a precizat Tiberiu Danetiu, director de marketing.
Reprezentanţii magazinului îşi cer scuze şi dau asigurări că astfel de situaţii nu se vor mai repeta. „Ne pare rău pentru această greşeala umană apărută şi vă asigurăm că am luat toate măsurile corective, pentru a evita apariţia unor astfel de situaţii în viitor”, a mai declarat Tiberiu Danetiu.