Actualitate
Ce s-au grăbit românii să cumpere de Black Friday
Valoarea comenzilor înregistrate de unul dintre cele mai mari site-uri care se ocupă de vânzarea de echipamente și componente IT din țară, în prima oră de Black Friday, a fost cu 40% mai mult faţă de acelaşi interval din 2017, potrivit datelor comunicate vineri de retailer.
La ora startului peste 200.000 de clienţi au accesat aplicaţia.
Statistica arată că, după primul minut de shopping, au fost vândute 8.200 de produse, în timp ce în secunda de vârf (6:57:13) au fost comercializate 229 de produse. De asemenea, vânzarea primului milion de lei s-a consemnat în primele 12 secunde.
Produsele comandate cel mai rapid au fost: consola Microsoft Xbox One Slim 1TB (500 de bucăţi în 39 de secunde), telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey (501 de bucăţi în 43 de secunde), anvelopa de iarnă Tigar Winter 195/65R15 91H (800 de bucăţi în 44 de secunde), Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB (500 de bucăţi în 53 secunde) şi telefonul mobil Samsung Galaxy S8, 64GB (1.000 de bucăţi în 1 minut şi 4 secunde).
Interesul românilor pentru Black Friday este cel mai mare în lume, ei fiind interesaţi mult mai mult de această campanie de reduceri decât americanii.
În acelaşi timp, românii sunt pe primul loc la nivel european în ceea ce priveşte numărul de cumpărători care vor să facă o achiziţie de Black Friday. Conform unei statistici, 70% dintre românii care cumpără online au declarat că vor să facă cel puţin o cumpărătură de Black Friday. De asemenea, 7 din 10 români vor plăti cu un card salvat într-o aplicaţie.