Administrație

Un nou blocaj pe A3 Chețani-Câmpia Turzii. Contestația Selina amână semnarea contractului

Contestația Selina amână semnarea contractului pentru lotul Chețani-Câmpia Turzii al Autostrăzii Transilvania cu Strabag.

Un nou blocaj pe A3 Chețani-Câmpia Turzii. Contestația Selina amână semnarea contractului pentru finalizarea lotului. FOTO: Facebook/ Asociația Pro Infrastructură Un nou blocaj pe A3 Chețani-Câmpia Turzii. Contestația Selina amână semnarea contractului pentru finalizarea lotului. FOTO: Facebook/ Asociația Pro Infrastructură

 

 


Contractul pentru finalizarea lotului Chețani-Câmpia Turzii al Autostrăzii A3 Transilvania încă nu poate fi semnat cu Strabag.  Constructorul bihorean Selina a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), scrie Economedia

 


Cunoscut ca „lotul Straco” tronsonul de aproape 16 kilometri de pe Autostrada Transilvania este construit în proporție de aproximativ 34 %, iar după rezilierea contractului cu Straco, CNAIR desemnase Selina pentru continuarea lucrărilor. Ulterior, asocierea Strabag-Geiger a depus contestație care a fost admisă, iar după reevaluare Compania de Drumuri a desemnat asocierea condusă de Strabag câștigătoare. Asocierea de constructori care a câștigat licitația cu suma de 420,34 milioane de lei (făra TVA), are la dispoziție 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor, după semnarea contractului.

Selina are deja un certificat negativ după rezilierea contractului pentru lotul Chiribiș-Biharia, tot pe Autostrada Transilvania. Șansele de admitere pentru contestația Selina sunt minime, susține Asociația Pro Infrastructură:


„Selina joacă de toți banii pe A3 Chețani-Câmpia Turzii. Săptămâna trecută, pe 11.08.2022, după ce oficialii CNAIR au terminat reevaluarea ofertelor și au desemnat un alt câștigător, asocierea Strabag-Geiger, vă explicam într-un comunicat că perdantul, asocierea condusă de Drum Asfalt-Trameco (grup Selina), poate trage de timp și poate pune bețe în roate, amânând semnarea contractului. Exact asta s-a întâmplat. Grupul păstorit de Beniamin Rus a depus contestație. Așa cum v-am spus anterior, șansele ei de reușită sunt foarte mici. Acum trebuie să așteptăm decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). Dacă CNSC respinge contestația, atunci responsabilii CNAIR sunt obligați să parafeze contractul cu Strabag-Geiger, chiar dacă Drum Asfalt-Trameco ar decide să facă recurs la Curtea de Apel București (CAB)” a transmis API.

Tronsonul Chețani – Câmpia Turzii este singura secțiune care mai lipsește pentru ca municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș să fie legate prin autostradă completă.

CITEȘTE ȘI:

Licitație anulată pentru 26 de km. „blestemați” din Autostrada Transilvania. „E o premieră planetară, proiect început în urmă cu 18 ani!

Ultimele Stiri
abonare newsletter