Economie

Brânza de Năsal revine pe piață. Napolact redeschide fabrica de la Ţaga

Compania FrieslandCampina, deținătoarea brandului Napolact, a încheiat vineri, 29 august 2014, un acord cu Fabrica de Brânzeturi Transilvania pentru reluarea producției de Brânza de Năsal de la fabrica din Țaga.

Brânza de Năsal revine pe piață Brânza de Năsal revine pe piață

Potrivit reprezentanţilor FrieslandCampina, acordul încheiat între cele două firme oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă Someș Arieș. 

 “Suntem extrem de bucuroși că am reușit, prin această soluție inedită de business, să reluăm activitatea în fabrica de la Țaga, o unitate-unicat în Ardeal. În momentul în care am anunțat intrarea în conservare a unității de la Taga, consumatorii, dar și alţi membri ai comunităților locale ne-au trimis numeroase mesaje prin care își exprimau regretul că nu vor mai putea cumpăra brânza de Năsal. Suntem mulțumiți că Năsal Napolact va fi, în curând, disponibilă din nou pe piață”, a declarat directorul de vânzări al FrieslandCampina România, Cornel Cărămizaru.


Potrivit aceleiași surse, producţia în fabrica de la Ţaga ar urma să fie reluată până la finalul acestui an.

“Acordul de parteneriat cu FrieslandCampina România reprezintă pentru noi, ca structură asociativă ce promovează investițiile în sectorul agroindustrial transilvănean, o oportunitate de a duce mai departe rețetele și tradițiile clujene, indiferent de contextual economic. Grota de la Țaga, în care se maturează brânzeturile, face parte din patrimonial Transilvaniei și este de datoria noastră să facem tot ce este posibil să susținem procesul de producție de aici”, a spus şi managerul general de la Agro Transilvania Cluster, Felix Arion.


Vă reamintim că fabrica unde se producea celebra brânza de Năsal a fost închisă anul trecut, reprezentanţii companiei FrieslandCampina, deținătoarea brandului Napolact, motivând închiderea fabricii de la Ţaga prin scăderea vânzărilor.

Ultimele Stiri
abonare newsletter