Externe

Vacanță stricată și 15.000 de euro. Cât costă un scandal la înălțime?

Un pasager violent a provocat aterizarea de urgență a unui avion și acum are de plătit o factură de 15.000 de euro.

Un pasager violent a forțat aterizarea de urgență a unui avion Ryanair în Porto. Compania îi cere acum despăgubiri de 15.000 de euro pentru prejudicii. Foto: depositphotos.com Un pasager violent a forțat aterizarea de urgență a unui avion Ryanair în Porto. Compania îi cere acum despăgubiri de 15.000 de euro pentru prejudicii. Foto: depositphotos.com

 

 


Incidentul s-a petrecut pe o cursă  care zbura de la Dublin spre Lanzarote. Din cauza comportamentului „inacceptabil și violent" al pasagerului, piloții au fost nevoiți să devieze aeronava spre Porto, Portugalia, perturbând planurile de călătorie ale celorlalți 160 de pasageri aflați la bord.

 


Devierea zborului a avut consecințe serioase pentru ceilalți călători, care au pierdut o zi întreagă din vacanță și au fost nevoiți să înnopteze în Porto. 

Compania a trebuit să acopere costurile cazării, să asigure mese pentru pasageri și să plătească taxele suplimentare pentru aterizarea de urgență.


Cât te costă un moment de furie în avion? Un pasager a aflat pe propria piele

„Este absolut inacceptabil ca pasagerii, dintre care mulți călătoreau cu familia sau prietenii pentru o vacanță de vară relaxantă, să sufere inconveniente inutile și o reducere a zilelor lor libere din cauza comportamentului indisciplinat al unui singur individ", a declarat purtătorul de cuvânt al Ryanair.

CITEȘTE ȘI:
Întârzieri pe Aeroportul Cluj. Zboruri anulate și aeroporturi închise în urma unei furtuni de zăpadă care a lovit Marea Britanie și Germania.

Suma de 15.000 de euro nu a fost stabilită arbitrar, ci reprezintă valoarea reală a prejudiciilor cauzate: costurile pentru cazarea pasagerilor în Porto, cheltuielile suplimentare cu mesele și transportul, precum și taxele de aeroport pentru aterizarea neprogramată.


Gestul care l-a costat 15.000 de euro pe un pasager Ryanair

Compania a subliniat că acțiunea în justiție face parte din politica sa de „toleranță zero" față de comportamentele perturbatoare la bord. „Sperăm că această acțiune în justiție va servi drept factor de descurajare, prevenind alte comportamente similare. Scopul nostru este să ne asigurăm că pasagerii și echipajul pot călători într-un mediu senin, respectuos și sigur, fără a fi afectați de comportamente iresponsabile", a explicat reprezentantul companiei.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News


Foto: depositphotos.com

CITEȘTE ȘI:

De ce e vital să activezi modul avion în timpul zborului: un pilot dezvăluie riscurile reale

Ultimele Stiri
abonare newsletter