Social

Noi modificări în componența consiliilor de administrație ale regiilor turdene

Marţi, 30 septembrie, orele 13.00, consilierii locali turdeni se întrunesc în şedinţă ordinară. Aceasta va avea pe ordinea de zi mai multe proiecte de hotărâre de interes comunitar.

Ședința se anunță una „furtunoasă” având în vedere debutul campaniei electorale și conținutul unor proiecte cu caracter populist.

O rectificare bugetară, aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru contribuabilii bugetului local al Municipiului Turda – persoane juridice care beneficiază de scutire de la plata majorărilor de întârziere aferente impozitelor şi taxelor locale; proiecte ale administratorului public, Serviciului de Finanțări Externe și Relații Internaționale, ale Serviciului Evidenţă Patrimoniu GIS, propuneri, întrebări, interpelări, toate vor fi obiectul aceleiași ședințe de consiliu.


Modificările aduse componenței consiliului de administrație de la SC Domeniul Public Turda SA.; aprobarea studiului de fezabilitate şi a proiectului “Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) Turda”, precum şi a cheltuielilor legate de proiect; revocarea Hotărârii Consiliului Local al municipiului Turda nr. 225/30.09.2013 referitoare la reconfirmarea (ajustarea) tarifelor aferente furnizării serviciilor de apă şi canal, în cadrul Ariei delegării ADI – Apa Văii Arieşului; obținerea acordului municipiului Turda asupra Protocolului de Colaborare dintre Municipiul Cluj Napoca, Judeţul Cluj şi Salprest Rampa SA pentru administrarea rampei de depozitare temporară a deşeurilor din judeţul Cluj; stabilirea noilor zone de protecție arheologică şi ale patrimoniului contruit din municipiul Turda rezultate în urma proiectului “Patrimoniu arheologic şi monumental turdean între protecţie şi dezvoltare urbanistică actuală. O coabitare necesară şi posibilă”, sunt alte subiecte de interes.

În același context amintim că Societatea Turda Salina Durgău SA are un nou Consiliu de Administrație, după ce Registrul Comerțului a acceptat înscrierea noului for de conducere al societății, ales fără respectarea procedurilor și a legislației în domeniu.


Înscrierea a fost posibilă în urma unui proces în care speța nu s-a judecat pe fond, judecându-se doar înscrierea noului Consiliu de Administrație la Registrul Comerțului, din punct de vedere procedural. Astfel, societatea a ajuns în situația de a avea un Consiliu de Administrație care nu are la bază o decizie legală a Consiliului Local.

Ultimele Stiri
abonare newsletter