Amprenta SRL, firma de bază a grupului de companii controlat de Decebal Cotoc, a dispărut discret în 2012, înglodată în datorii. Ca să își lustruiască imaginea, Cotoc a „născut” o firmă nouă, cu nume asemănător, Amprenta Advertising.
Au fost foarte buni prieteni și chiar și asociați într-un ziar, Cetățeanul Clujean, dar vremurile prieteniei au trecut. Jurnalistul Ion Novăcescu și șeful agenției Amprenta, Decebal Cotoc, proprietar si al radioului Napoca FM, sunt acum la cuțite.
Fostul director al Regiei care administra patrimoniul județului a închiriat pe bani de nimic un spațiu în Cluj Arena, iar Emil Boc i-a închiriat lui Decebal Cotoc Piaţa Unirii pentru 3 zile pentru o sumă derizorie.
Eternul abonat la banii clujenilor, Decebal Cotoc, nu va mai primi anul acesta finanțare nerambursabilă de la bugetul local pentru evenimentele pe care le organizează, care mai de care mai discutabile. După ce fundația pe care o conduce, J.M. Keynes, a cerut cei mai mulți bani de la bugetul local, 2,5 milioane de lei, Primăria Cluj-Napoca a tăiat-o de pe lista de finanțări.
Fotografia primarului ținându-și soția-n spate la concertul Armin Van Buuren a făcut înconjurul internetului. Ce se află în spatele imaginii se vede, însă, mai puțin.
Cei 400.000 lei alocaţi proiectelor sociale sunt aproape cât suma primită de prietenii Primăriei, Ion Novăcescu şi Decebal Cotoc pentru organizarea unor evenimente mai mult sau mai puţin de interes local și regional. Şi puţin mai mare decât suplimentarea pe care au făcut-o ad-hoc, ca la piaţă, consilierul Ligia Bocşe şi primarul Emil Boc la şedinţa de Consiliu Local de săptămâna trecută.
Hotărârea privind alocarea fondurilor pentru ONG-uri a fost dezbătută ieri în ședința de Consiliu Local.
Cel mai mare demers jurnalistic pre-electoral anunțat cu surle și trâmbițe de radioul de casă al Primăriei începe cu stângul.