Tariful de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România - rovinieta - va creşte pentru vehiculele pentru transportul de marfă mai grele de 3,5 tone (categoriile C şi D), urmând să se majoreze cu cel puţin 85%, reiese dintr-un proiect normativ publicat de Ministerul Transporturilor.
20 de milioane de euro încasează anual statul român de pe urma şoferilor dintr-o taxă de pod! Nu există şofer care să nu fi plătit măcar o dată această taxă dacă şi-a petrecut concediul pe litoralul românesc.
Procurorii de la București au descins în aceasta dimineață și la sediul firmei din Cluj-Napoca, Scala Risk Consulting SRL, care a pus la punct softul de încasare online a ale amenzilor aplicate de autorități, amenzi care nu ajungeau în bugetul de stat.
La această oră, polițiștii Direcției de Investigare a Criminalității Economice și ai Direcţiei Operaţiuni Speciale efectuează 14 percheziții la sediul unor instituţii şi societăţi comerciale, precum şi la locuinţele unor persoane bănuite de uzurparea funcţiei, cu consecinţe deosebit de grave.
Viteza medie cu care vor circula şoferii pe drumurile naţionale sau locale va scădea până în 2020, potrivit unui document al Master Planului de Transport.
Directorul CNADNR, Narcis Neaga, a cerut transportatorilor înzăpeziţi, cărora le expiră rovigneta, să facă prin orice mijloace dovada că au rămas blocaţi, pentru a evita să fie amendaţi.