Actualitate

Brânză de burduf premium, în noul magazin ”De la Ferma cu Omenie” din P-ța Mihai Viteazul (P)

Începând de vineri, clujenii pasionați de brânzeturi sunt așteptați în primul magazin sub marca ”De la Ferma cu Omenie”, în Piața Mihai Viteazul, în Complex Leul.

Foto - ”De la Ferma cu Omenie”, Foto - ”De la Ferma cu Omenie”,

 

”Ferma cu Omenie” pune accent pe produse de înaltă calitate, din ingrediente naturale și lapte românesc, produs în ferma proprie, precum și pe parteneri atent selecționați, pentru a le oferi consumatorilor produse de o calitate superioară.


Pe o piață a produselor lactate dominată copios de multinaționale, micile firme românești încearcă și reușesc să țină pasul prin promisiunea calității și a materiilor prime de proveniență locală. Acesta este contextul în care producătorul ”De la Ferma cu Omenie”, din comuna Unirea, județul Alba, a decis să parieze pe dezvoltarea de magazine proprii în piețe locale, pentru a le oferi clienților din marile orașe produse proaspete, din lapte românesc, care ajung în timp cât mai scurt de la fermă direct pe mesele de acasă.

Cel mai apreciat sortiment de brânză din ”Ferma cu Omenie” este brânza de burduf. Foto De la Ferma cu omenie.

Cei prezenți la eveniment au avut ocazia să participe la o degustare a brânzeturilor binecunoscute mai ales de către românii din diaspora, sub denumirea ”Pachet de acasă” și “Ferma cu Omenie”, cuprinzând sortimente create după rețete tradiționale, păstrate cu rigoare în cadrul procesului de fabricație.


Brânză premiată în ultimii 4 ani


Cel mai apreciat sortiment de brânză din ”Ferma cu Omenie” este brânza de burduf, premiată de revista de specialitate RO.Aliment doi ani la rând – 2018 și 2019 – cu distincția “Gustul Ales”.

De asemenea, același premiu a fost repurtat de cașul de vacă (în 2022) și de telemeaua de vacă puțin sărată (în 2021).


”Noi credem în importanța brânzei de calitate, făcută cu lapte de la ferma noastră de vaci și oi, după cele mai înalte standarde. Pentru cel mai bun gust, brânza este bine să fie proaspăt adusă din fabrica de la fermă direct la piață. Astfel, deschiderea magazinului este un pas care ne aduce mai aproape de clujenii care vor să cumpere direct de la producători. Suntem tare bucuroși că am avut alături la acest eveniment clienți, parteneri și echipa companiei. Este o vorbă pe care noi o urmăm: «Cei care mănâncă împreună rămân împreună»”, a declarat Marius Bîcu, proprietarul companiei. 

Perioada pandemiei i-a obișnuit pe români să comande online și produse cu termen scurt de valabilitate, care înainte se cumpărau doar din magazine fizice, precum sunt produsele alimentare și brânzeturile, în special. Astfel, tot în acest an, producătorul a deschis și un magazin online, care deservește clienți din toată țara.


În doar șapte luni, magazinul online al companiei a ajuns la peste 400 de comenzi pe lună, depășind toate așteptările inițiale.

Magazinul din Cluj-Napoca este deschis zilnic între orele 9 și 18.

CITEȘTE ȘI:

Pizza, în topul preferinţelor clujenilor pe timp de caniculă. Peste 1.000 de produse vândute zilnic

Brânza de burduf, PREMIATĂ cu aur la o competiție din Bruxelles. A primit echivalentul unui Oscar în gastronomie

Ultimele Stiri
abonare newsletter