Actualitate

Cel mai harnic constructor este la Cluj. Progres de peste 30% în ultimele luni, pe Drumul Expres Turda – Tureni.

Cel mai harnic constructor este la Cluj. Vezi stadiul fizic al lucrărilor pe Drumul Expres Turda – Tureni.

Cel mai harnic constructor este la Cluj. Progres de peste 30% în ultimele luni, pe Drumul Expres Turda – Tureni. | Foto: Raducu P Drum – captură video Youtube Cel mai harnic constructor este la Cluj. Progres de peste 30% în ultimele luni, pe Drumul Expres Turda – Tureni. | Foto: Raducu P Drum – captură video Youtube

 

 


Cel mai harnic constructor este la Cluj. Asocierea Dimex 2000 Company SRL – Autotehnorom SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publicas Y Regadios SA – Con-A Operations SRL domină în iulie topul constructorilor de infrastructură rutieră. 

 


În ultimele luni, asocierea Dimex 2000 Company SRL – Autotehnorom SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publicas Y Regadios SA – Con-A Operations SRL are un progres de peste 30% pe Drumul Expres Turda – Tureni, potrivit economica.net.

Stadiu fizic al lucrărilor de 45%, pe Drumul Expres Turda – Tureni

Stadiul fizic al lucrărilor pe Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 45% în iulie, de la 14,15% în aprilie. 


Asocierea Dimex 2000 Company SRL – Autotehnorom SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publicas Y Regadios SA – Con-A Operations SRL continuă lucrările la drumul expres pentru asigurarea conexiunii dintre A3 și DN1, la Tureni.

Lucrările avansează pe Autostrada Transilvaniei

De asemenea, UMB revine cu un progres de 5,2 puncte procentuale pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului din Autostrada Transilvania (A3), care a ajuns la un stadiu al lucrărilor de peste 51%, potrivit sursei citate. 


DEx 4 Tureni, următorul drum pregătit pentru inaugurare

După inaugurarea drumului de legătură Oradea-A3, de la finalul lunii martie, următorul drum expres pregătit pentru inaugurare este DEx 4 Tureni

În traseu, drumul expres are o lungime de 5 kilometri, plus alți 10 kilometri ce reprezintă bretele nodurilor rutiere de la DN 1 și A3.


Profilul este de drum expres cu o lățime a benzii de circulație de 3,5 metri, un acostament lat de 2,25 metri și spațiu median de 3 metri lățime unde se montează separatoarele de sens.

Proiectul include 7 poduri și viaducte, din care cel mai lung va fi la kilometrul 4 peste Valea Racilor, un viaduct cu 6 deschideri și o lungime totală de 258 de metri din care tablierul are 246 metri. Alți 10 kilometri reprezintă lungimea bretelelor de la nodurile Autostrada Transilvania și DN 1, iar bretelele vor dispune de două benzi.

CITEŞTE ŞI
Drumul Expres Tureni-Autostrada Transilvania ar putea fi finalizat în decembrie

Lucrările la drumul expres de la Tureni, ce va asigura legătura dintre DN 1 și Autostrada Transilvania, au început în septembrie 2023. Dacă va reuși să-și mențină o bună mobilizare pe șantier, drumul expres de la Tureni ar putea să fie deschis circulației pe final de an. 

Valoarea contractului este de 562,6 milioane de lei. 

Drumul de legătură a Clujului la autostradă va avea un impact substanțial asupra traficului și va elimina traficul de tranzit din Turda.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Noi imagini de pe șantierul Drumului Expres Tureni - A3. Stadiul fizic al lucrărilor se apropie de jumătate. VIDEO

Va fi gata drumul expres care leagă Tureniul de A3 în 2024? Pro Infrastructura: „Va avea maxi-impact în trafic. Sunt șanse să termine la limită”.

Ultimele Stiri
abonare newsletter