Actualitate
Ce BUGET alocă românii pentru achiziţionarea online a cadourilor de Paşte
34.1% dintre respondenţi unui studiu ar aloca până la 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte din oferta magazinelor online.

Conform unei cercetări realizate de un magazine online, aproape o treime dintre respondenţi ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, în timp ce 34,4% dintre aceştia au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte.
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport, potrivit Mediafax. Printre preferinţele doamnelor se numără sandale şi balerini, în timp ce bărbaţii au ales tenişii şi pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
Întrebaţi care este principalul motiv pentru care aleg să achiziţioneze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenţi cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate. Siguranţa originalităţii produselor este principalul criteriu de selecţie pentru 22% dintre respondenţi, în timp ce pentru 18% dintre aceştia pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online.
Legat de frecvenţa cu care ar achiziţiona articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% dintre respondenţi au menţionat achiziiţiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place. Pentru aproximativ 37% dintre românii întrebaţi preţul joacă un rol important, în timp ce 13% dintre aceştia îşi achiziţionează un produs de pe un site de modă cel puţin o data pe lună.
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara.