Actualitate

Clujenii, în topul celor mai avizi cumpărători online

Media numărului de comenzi online plasate, pe lună, de un client pe fashiondays.ro a crescut cu 9% în perioada ianuarie – octombrie 2017 faţă de perioada similară din anul precedent, potrivit unei analize a obiceiurilor de cumpărare ale clienţilor transmisă de companie.

sursă foto: truthattack.org sursă foto: truthattack.org

Potrivit Mediafax, la nivel regional, în primele zece luni ale anului, un client din România şi Ungaria a plasat, în medie, patru comenzi, în timp ce un client din Bulgaria a plasat aproximativ 4,5 comenzi. O comandă a inclus peste două produse în fiecare dintre cele trei ţări în care este prezentă compania, astfel: în România – 2,21, în Bulgaria – 2,06, iar în Ungaria – 2,29 de produse per comandă.

Aplicaţia a fost intens utilizată pentru achiziţii în toate cele trei ţări, cea mai mare rată de utilizare fiind înregistrată tot în România – peste 50%, în perioada ianuarie – octombrie 2017.


În România, o comandă plasată pe website a inclus, în medie, 53% produse pentru femei, 32% pentru bărbaţi, în timp ce 15% reprezintă obiecte pentru copii. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de produsele pentru copii, a căror pondere a crescut cu peste 15%, în primele zece luni ale anului în curs, faţă de perioada similară din 2016.

Cele mai multe comenzi au fost plasate de clienţii din Bucureşti, fiind urmaţi de cei din Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timiş, indică Mediafax.

Ultimele Stiri
abonare newsletter