Administrație
Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca. Primăria îi premiază pe cei mai gospodari clujeni
Primăria Cluj-Napoca va reorganiza anul acesta concursul numit „Curățenie Generală”, în cadrul căruia va premia cele mai bine întreținute spații ale blocurilor din Cluj. Se pune accent pe colectarea selectivă.
Concurs de curățenie între asociațiile de proprietari din Cluj-Napoca. FOTO: Facebook/ Emil Boc
Primăria Cluj-Napoca va organiza în perioada 18 aprilie – 30 iunie 2023 un concurs între asociațiile de bloc/ locatari, sub genericul „Curățenia Generală”. Regulamentul de desfășurare a concursului a fost publicat de Primărie spre consultare publică.
Potrivit documentului, la concurs pot participa numai asociațiile de proprietari sau de locatari care efectuează lucrări de întreținere a spațiilor verzi, a parcărilor sau terenurilor aferente imobilului, aparținând domeniului public sau privat al municipiului Cluj-Napoca.
Premii pentru cei mai gospodari
Astfel, primăria alocă 42.000 de lei din bugetul local pentru premierea asociațiilor/ locatarilor care reușesc să amenajeze cele mai frumoase spații ale blocului. Vor fi acordate:
- 40 de premii I, fiecare în valoare de 2.700 de lei;
- 40 de premii II, fiecare în valoare de 2.200 de lei;
- 80 de premii III, fiecare în valoare de 1.700 de lei;
- 100 de mențiuni, fiecare în valoare de 1.200 de lei.
Totodată, la înmânarea premiilor, vor fi acordate diplome „Clujul curat”, care vor certifica premiul obținut.
Asociațiile de proprietari sau locatari pot folosi banii primiți numai în scopul reparării, amenajării, refațadizării și efectuării lucrărilor necesare imobilului în care locuiesc sau aferente acestuia.
Comisia de monitorizare-jurizare va fi formată din reprezentanți ai Consiliului Local, reprezentanți ai aparatului de specialitate al primarului și un reprezentant al operatorului de salubritate, Supercom.
Se pune accentul pe colectarea selectivă
Înscrierea în concurs va avea loc în perioada 18-30 aprilie, fie online, pe site-ul primăriei, fie fizic, la sediul Primăriei Cluj-Napoca sau la primăriile de cartier. Lucrările de curățenie se vor face până la maxim 31 mai, urmând a fi verificate de comisia de jurizare, care va acorda un punctaj asociației de proprietari.
Ulterior, între 6 și 16 iunie va avea loc prima etapă de jurizare. A doua etapă de jurizare se va desfășura între 19 și 23 iunie, având loc totodată o nouă verificare în teren. Punctajul va ține cont de:
- Amenajarea și curățenia spațiilor verzi – max. 30 de puncte;
- Amenajarea și curățenia în zona parcărilor – max. 10 puncte;
- Amenajarea și curățenia zonei de intrare în bloc – max. 10 puncte;
- Colectarea selectivă a deșeurilor la sursă – punctul gospodăresc – max. 50 de puncte.
Desemnarea câștigătorilor va avea loc între 26 și 30 iunie.
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: