Administrație

Șoferii vor circula din septembrie pe secțiunea Nușfalău-Suplacu de Barcău de pe Autostrada Transilvania

Șoferii ar trebui să poată circula pe secțiunea Nușfalău-Splacu de Barcău din Autostrada Transilvania de la jumătatea lunii septembrie. Odată cu deschiderea acestei secțiuni, România va atinge și borna de 1.000 de km autostradă și drum expres.

Nușfalău - Suplacu de Barcău, prima secțiune din Autostrada Transilvania care se va da în trafic în 2023 / Foto: Facebook - Cristian Pistol Nușfalău - Suplacu de Barcău, prima secțiune din Autostrada Transilvania care se va da în trafic în 2023 / Foto: Facebook - Cristian Pistol

 

 


Borna de 1.000 de km de drum de mare viteză va fi atinsă odată cu deschiderea secțiunii Nușfalău- Suplacu de Barcău (13,55 km). Stadiul fizic al lucrărilor pe această secțiune este de 95%, potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. 

 


Dacă și condițiile meterologice vor permite, există posibilitatea ca luna viitoare să puteam circula în regim de autostradă pe această secțiune, mai susține ministrul, după o vizită pe Autostrada Transilvania:

„Lucrările sunt în grafic. Undeva în jur de 15 septembrie vor fi finalizate și va fi dat în circulație acest lot de peste 13 km. Mai au lucrări la capăt ca să facă acea descărcare, astfel încât să fie folosită întreaga bucată de autostradă. S-au înscris în ceea ce și-au asumat inițial. Țin să spun că vin de pe cele două loturi pe care le are UMB-ul: cel de la Nădășelu până la Poarta Sălajului. Sunt lucrări extrem de complicate acolo și am mers pe întreg traseul. Acolo au fost alunecări (…) Eu cred că este una dintre cele mai dificile loturi de autostradă din țară care ar trebui să fie gata la sfârșitul anului viitor. Revenind la Nușfalău- Suplacu de Barcău, aici se va atinge, odată cu darea în circulație a acestui tronson, această cotă de 1.000 km de autostradă și drum expres în România, prea puțin față de cât avem nevoie. Să știți că sunt multe provocări pentru anii viitori, indiferent de cine e ministru, cine e la guvernare. În momentul în care ai atât de multe șantiere deschise, e o provocare să faci față la necesarul de forță de muncă. O simțim cu toții. De asemenea, o provocare este cea legată de echipamentele necesare. Trebuie să ai echipamente pe toate șantierele. Să nu uităm și partea de resurse. Orice Guvern ar veni după, trebuie să mențină transporturile ca prioritate dacă vrem să avem autostrăzi și căi ferate moderne”, a declarat Sorin Grindeanu.


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Lotul Chețani – Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania ar putea fi inaugurat până la finalul anului. Grindeanu: „Suntem optimiști”

Românii de la Precon, câștigătorii licitației pentru lotul Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania

Ultimele Stiri
abonare newsletter