Economie
Decizia privind contestația Nurol pentru lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș al Autostrăzii Transilvania, amânată
Curtea de Apel București a amânat cu o lună decizia privind contestația Nurol pentru contractul semnat cu Erbașu pe lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș
Lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș. FOTO: Facebook/ Asociația Pro Infrastructură
Curtea de Apel București a amânat cu o lună, până pe 13 martie 2024, decizia privind contestația constructorului turc Nurol pentru Suplacu de Barcău-Chiribiș de pe Autostrada Transilvania (A 3) contractul fiind semnat încă din noiembrie 2023 cu firma Construcții Erbașu, scrie Economedia.
Curtea de Apel București a stabilit, în ianuarie, termen de judecată pentru miercuri, 14 februarie 2024, pentru contestația Nurol depusă încă de la sfârșitul lunii noiembrie 2023.
„Ora estimata: 9:00/Complet: 10-Completul 1 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Amână cauza pentru a se lua cunoştinţă de întâmpinare. Document: Încheiere de şedinţă 14.02.2024″, se arată în decizia CAB.
Proiectare începe luna viitoare
Compania de Drumuri a emis ordinul pentru începerea etapei de proiectare a lotului Suplacu de Barcău -Chiribiș pe Autostrada Transilvania cu data de 15 martie 2024, lotul de 26 de kilometri din județul Bihor fiind primul contract pentru o autostradă atribuit constructorului Erbașu. Contractul pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău-Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări. De la Chiribiș la Biharia, pe următorul lot CNAIR ar putea semna contractul cu Precon, dar atribuirea este îngreunată de procesele pe rol cu Trameco.
Firma Construcții Erbașu a fost desemnată, în luna septembrie, câștigătoare pentru lotul Suplacu de Barcău - Chiribiș, în lungime de 26,35 km. Acesta ar fi primul contract de autostradă atribuit firmei românești de construcții.
„Pe data de 15 martie vor începe lucrările pentru proiectarea și execuția Secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, a Autostrăzii Transilvania”, a anunțat directorul CNAIR, Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook.
Contractul (finanțat prin fonduri europene nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte. De la momentul semnării contractului, constructorul are la dispoziție 24 de luni (6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție) pentru finalizarea celor 26,35 de kilometri.
Contractul în valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA, a fost semnat în luna noiembrie a anului trecut.
În martie 2024 începe proiectarea și execuția lucrărilor pentru segmentul Suplacu de Barcău-Chiribiș, Autostrada Transilvania/Foto: CNAIR
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: