Economie

Începe o nouă ediție Marketing Studio. Studenții vor învăța despre marketing de la experți în domeniu.

Banca Transilvania derulează și anul acesta programul Marketing Studio, care îi aduce pe studenți față în față cu persoane specializate și cu experiență din diferite domenii ce țin de marketing.

Începe o nouă ediție Marketing Studio. FOTO: Facebook/ Banca Transilvania Începe o nouă ediție Marketing Studio. FOTO: Facebook/ Banca Transilvania

 

 


Începe a cincea ediție a Marketing Studio, program de upskilling destinat studenților, unde aceștia pot afla despre marketing de la experți în domeniu. Marketing Studio este un program de 4 luni și presupune o serie de întâlniri bilunare de aproximativ 2 ore la sediul BT din Cluj-Napoca. 

 


Programul este dedicat studenților de la Marketing FSEGA și Comunicare FSPAC, anul 3 și master. În cele șapte sesiuni, tinerii pot învăța despre design thinking & AI, campanii, activări la festival, influencer marketing, social media, sports marketing, digital & trends și chiar psihologie și lifelong learning. În cadrul programului, studenții îi vor cunoaște pe colaboratorii BT, experți în domeniu, dar și pe oamenii de marketing de la Banca Transilvania.

Pe lângă sesiunile de learning, BT mai pune la bătaie și un internship în departamentul de marketing. 


Marketing Studio face parte din cel mai mare program de educație financiară al Băncii Transilvania, FIT - Finanțe pe Înțelesul Tuturor.

Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Banca Transilvania, la 30 de ani de la înființare: „Acești ani au însemnat cele mai mari transformări pentru România”

abonare newsletter