FLOREȘTI
Programările pentru Evidența Populației din Florești se fac exclusiv online. Pivariu: „Îmbrățișăm era digitală!”
Un nou pas spre digitalizare în comuna Florești: programările pentru Evidența Populației se fac exclusiv online.
Programările pentru Evidența Populației din Florești se fac exclusiv online. FOTO: Facebook/ Bogdan Pivariu
Primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu, a anunțat că, de acum, programările pentru Evidența Persoanelor din Florești se fac exclusiv online. Astfel, floreștenii vor scăpa și de cerința de a prezenta copii după actele depuse.
„Acum programările pentru Evidența Populației din Florești se fac exclusiv online. În Florești îmbrățișăm era digitală!
Dacă acum câteva luni am amenajat și echipat la standarde europene biroul de evidență a populației din Florești, acum toate programările și taxele aferente serviciilor de acest tip se fac exclusiv online pe platforma noastră digitală www.floresticluj.ro, accesând rubrica Servicii Digitale/Programări Online.
Sau accesând direct link-ul https://se.floresticluj.ro/cmsSE/programare-online.
Reușim în același timp să eliminăm și cerința de copii la documente.
Ne-am angajat împreună să facem viața cetățenilor noștri mai ușoară, inclusiv prin îmbrățișarea de noi tehnologii și reușim să atingem acest obiectiv”, a transmis primarul Bogdan Pivariu.
Amintim că în 2022, Primăria Florești a demarat un amplu proiect de digitalizare ce viza, printre altele, gestiunea locurilor de parcare, o aplicație de semnalare a incidentelor și un sistem de gestiune a taxelor și impozitelor. Astfel, a fost semnat un contract pentru digitalizarea comunei, constând într-un pachet de sisteme informatice și soluții software pentru simplificarea interacțiunii cu cetățenii și fluidizare a activitătilor administrative ale comunei Florești.
„Am dat startul digitalizării în Florești, care va fi aliniat la cerințele și exigențele procesului de digitalizare moderne. Ieri a fost semnat contractul de implementare pentru Digitalizare – Implementare sistem informatic integrat de simplificare a interacțiunii cu cetățenii și fluidizare a activitătilor administrative ale Comunei Florești. SCOPUL acestui proiect este implementarea unui sistem de aplicații informatice performante privind interacțiunea cetățeanului cu instituția primăriei, precum și scopul de a oferi un mediu de lucru profesionist în compartimentele instituției”, a transmis primarul comunei Florești, pe rețelele de socializare.
Proiectul cuprindea următoarele:
- Soluție pentru semnalare incidente – aplicație mobilă Android și iOS;
- Smart City P@rking – Sistem inteligent pentru managementul parcărilor urbane;
- Soluția de Servicii electronice care reprezintă o modalitate de îmbunătățire a interacțiunii dintre cetățeni și instituțiile publice, permițând o alocare mai bună și imediată a resurselor și ajutând la conectarea cetățenilor cu serviciile publice locale și municipalitatea;
- Soluţia software de gestiune și circulație permite circulaţia, stocarea şi regăsirea documentelor aflate în orice format electronic;
- Sistemul informatic de gestiune al taxelor și impozitelor;
- Soluția pentru Contracte de închiriere, concesiune și vânzare;
- Aplicația Registru Agricol;
- Soluția ERP Contabil;
- Aplicația software Personal-Salarizare;
- Aplicația software Investiții - Achiziții;
- Aplicația software Asistență Socială;
- Sistemul informatic Evidență Patrimoniu;
- Sistemul informatic Gestionare Contracte;
- Analiză și Raportare Platformă software;
- Soluția informatică Poliția Locală.
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: