Politică
"Telefonul Clientului" introdus de Compania de Apă Arieş este asaltat de sesizări
<p>La aproximativ o lună de la introducerea "telefonului albastru" de către Compania de Apă Arieş, zeci de sesizări au dat de lucru angajaţilor societăţii, majoritatea vizând problemele create de temperaturile extrem de scăzute de afară, dar şi spărturi apărute pe diverse străzi.</p> <p>Diana Bănete, şeful departamentului de comunicare şi relaţii publice din cadrul CAA, spune că de la deschiderea acestei linii, la Câmpia Turzii au fost zilnic cca. 15-16 sesizări, la Turda ceva mai puţine solicitări, pe telefonul mobil 2-3 pe zi.</p> <p>"La Turda se poate vedea însă faptul că am promovat această linie telefonică acum, deoarece erau zero solicitări pe mobil, marea majoritate erau până acum pe fix", spune Diana Bănete.</p>
70% din sesizarile clienţilor în această iarnă au fost şi sunt legate de problema contoarelor îngheţate, pentru că nu au protejat aparatul de temperaturile extrem de scăzute, situaţie valabilă în special pentru cei care locuiesc la case.
"Noi, în fiecare an, la începutul iernii, informăm populaţia să-şi protejeze contoarele, cele de afară sau locuri cu temperaturi exterioare, acest lucru intrând în obligaţia lor... Dar, probabil, trebuie o campanie mai agresivă de informare şi conştientizare. Oricum, «Telefonul clientului» a prins şi liniile telefonice, la ora actuala, sunt suficiente", mai precizează reprezentanţii companiei.
Compania informează toţi utilizatorii că numerele de telefon la care pot suna, la orice oră, pentru solicitări sau diverse probleme privind serviciul de apă şi canalizare, sunt:
• Pentru Turda: 0264/311770, 0264/311771, 0732-920086
• Pentru Cîmpia Turzii: 0264/366305, 0734-777015
Pentru alte informaţii, clienţii Companiei de Apă Arieş pot accesa şi site-ul C.A.A. www.caaries.ro