Social

BEST Training Week a luat sfârşit

Evenimentul de formare BEST Training Week, realizat de organizaţia studenţească BEST Cluj Napoca, în parteneriat cu Universitatea Tehnică a luat sfârşit duminică.

Acesta a reuşit să adune nu mai puţin de 365 de participanţi, interesaţi atât de numărul mare de traininguri, 18, cât şi de diversitatea tematică - dezvoltare software, comunicare, negociere, leadership, managementul timpului, design grafic, metodologii de lucru sau cum să te pregăteşti pentru interviul de angajare.

A fost o săptămână plină, în care studenţii au primit informaţii noi din domeniile pentru care se pregătesc profesional şi au reuşit să dezvolte calităţi care îi vor propulsa între liderii de mâine. Mai mult, au tratat studii de caz, situaţii des întâlnite în companiile de astăzi, astfel reuşind să vadă ce îi aşteaptă.


Trainingurile au fost susţinute de către formatori profesionişti provenind de la companii, organizaţii studenţeşti şi firme specializate. Aceştia s-au declarat mulţumiţi atât de participanţii entuziaşti, cât şi de organizarea desăvârşită, la care au contribuit 25 de voluntari. Atmosfera relaxată şi lipsa de formalitate a şedinţelor i-a menţinut pe participanţi activi, concentraşi şi cu zâmbetul pe buze.

BEST Training Week a avut ca parteneri pe ISDC, Emerson, Skobbler, iQuest şi KPMG. La finalul fiecărei sesiuni de formare, studenţii au primit diplome de participare. Coordonatoarea evenimentului, Alina Sipos, studentă în anul IV la Facultatea de Electronică şi Telecomunicaţii, a declarat - “Sunt foarte mulţumită de acest eveniment, a fost un real succes. Le mulţumesc tuturor trainerilor, participanţilor şi nu în ultimul rând, colegilor mei din organizaţia BEST Cluj Napoca.”.


Grupul Local BEST Cluj-Napoca, creat în 1995, este o organizaţie nonguvernamentală şi nonprofit, formată din voluntari din cadrul Universităţii Tehnice. La nivel internaţional, BEST (Board of European Students of Technology) există în 33 de ţări şi 95 de universităţi, având peste 3300 de membri activi în toată Europa şi 1.300.000 de studenţi atinşi prin acţiunile sale.