Circulaţia este oprită luni pe sensul spre Turda al autostrăzii A10 Sebeş-Turda, după ce un camion care a lovit parapetul median şi un indicator rutier a fost cuprins de flăcări.
Două autoturisme s-au făcut zob pe Autostrada A10 Sebeș-Turda. O femeie a suferit leziuni grave, iar pompierii au intervenit pentru extragerea acesteia din mașina grav avariată.
Termenul de realizare a reparațiilor pe Autostrada A10 Sebeș-Turda a fost prelungit de la 30 la 90 de zile. Circulația urma să fie deschisă la 1 martie.
Guvernul a aprobat declanşarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar al Autostrăzii Sebeş-Turda – Lotul 4 şi fondurile necesare plăţii despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată situate pe coridorul de expropriere al acestei lucrări.
Constructorii străini ameninţă că îşi strâng utilajele şi părăsesc şantierele autostrăzilor. Este cazul austriecilor care lucrează pe autostrada Sebeş-Turda şi care nu şi-au primit banii pentru lucrări. Mai mult, până acum au muncit pe banii lor şi fără autorizaţie de construcţie.
Tronsoanele Sebeş-Turda, Lugoj-Deva tronsoanele 1 şi 2 şi Câmpia Turzii – Târgu Mureş sunt principalele lucrări care au de suferit pentru că Transporturile nu au ştiut să folosească un miliard de lei pentru a atrage 3 miliarde de euro. Deşi starea drumurilor din România este cel puţin delicată, Ministerul Transporturilor a pierdut un miliard de lei la rectificarea bugetară, bani care erau destinaţi cofinanţării proiectelor făcute din fonduri externe nerambursabile şi care ar fi trebuit să aducă în ţară 3 miliarde de euro.