RIVUS, proiectul mixed-use dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, va aduce în exclusivitate la Cluj-Napoca branduri și concepte noi de magazine, va cuprinde o diversitate de produse și servicii destinate tuturor categoriilor de public și va oferi experiențe de shopping premium.
54% dintre clujenii cu vârsta cuprinsă între 18 - 35 de ani spun că există un brand preferat pe care și l-ar dori în Cluj-Napoca, reiese dintr-un sondaj de opinie realizat de IRES în octombrie 2023.
RIVUS, cel mai nou proiect al grupului IULIUS, va deveni unul dintre cele mai complexe proiecte de tip mixed-use de regenerare urbană din țară.
An nou, prețuri noi! Așa a început 2024 în Iulius Mall, unde brandurile afișează oferte irezistibile la articole vestimentare, încălțăminte, accesorii și multe altele.
După Met Gala, tendințele din fashion s-au schimbat, iar culorile puternice, florile supradimensionate, contrastele și ținutele all denim sunt trendurile care au fost asimilate de brandurile din domeniu.