O aplicație ce prezintă toate atracțiile și obiectivele turistice din Cluj, precum și facilități gastronomice sau unități de cazare a fost lansată în preajma minivacanței de 1 Iunie și al sezonului festivalurilor clujene.
Județul Cluj va avea propria aplicație turistică pentru care Consiliul Județean va plăti peste 20.000 de euro. Aplicația, care va putea fi descărcată gratuit, are scopul de a aduce turiști în Cluj și de a ajuta sectorul turistic.
Centre de informare şi promovare turistică vor fi deschise în aeroporturile din toată ţara, în urma unui protocol semnat, miercuri, între Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT) din România şi Asociaţia Aeroporturilor din România (AAR).
Consiliul Judeţean a plătit o sumă imensă pentru reamenajarea a două camere de 80 m.p.
Consiliul Judeţean Cluj a inaugurat, marţi, Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cluj, o investiţie de peste 100.000 euro, din fonduri europene. Centrul funcţionează în incinta Muzeului Etnografic de pe strada Memorandumului.
Sute de mii de euro au fost cheltuiţi pentru construirea unor centre de informare turistică în comunele din judeţul Cluj. Unele primării nu prea au obiective turistice importante cu care să se laude, alţii nu au angajaţi care să lucreze în centre, iar alţii s-au promovat singuri, fără centrele de informare.
Judeţul Cluj deţine un mare potenţial turistic, dar nu este exploatat aproape deloc, cea mai bună dovadă în acest sens fiind datele Direcţiei Regionale de Statistică (DRS) Cluj care arată că numărul turiştilor scade în fiecare an.