Cluj Arena, stadionul emblemă a Clujului, găzduiește din această toamnă cursuri pentru studenții de la Psiholgoie, din cadrul Universității Babeș-Bolyai.
Universitatea Babeș Bolyai a răspuns criticilor făcute de o studentă pe rețelele de socializare, în legătură cu un suport de curs care conține pasaje rasiste, misogine și care blamează victimele violului.
Studenţii Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul Universităţii „Babeş-Bolyai” (UBB) Cluj-Napoca pot să îşi aducă animalele de companie, câinii şi pisicile, la cursuri şi învaţă, astfel, să înţeleagă mai bine şi să descifreze comportamentul acestora.
Românii sunt ori Zmei (nevrotici, instabili emoţional, neadaptaţi, depresivi, furioşi, cu potenţial scăzut pentru căldură umană, sentimente şi dorinţă de realizare) ori Feţi-Frumoşi (potenţial scăzut pentru depresie, anxietate, ostilitate şi potenţial crescut pentru căldură umană, sentimente, onestitate, altruism, datorie, autodisciplină, competenţă, dorinţă de realizare) arată un studiu realizat de psihologii clujeni. “Personalitatea naţională a românilor are o structură bipolară. O structură bipolară înseamnă două profiluri complet diferite de personalitate”, susţine Daniel David, şeful Catedrei de Psihologie Clinică şi Psihoterapie din Universitatea Babeş-Bolyai.
Câini, pisici, tarantule, reptile, gândaci. Nu suntem la o grădină zoologică, ci într-o sală de curs de la o prestigioasă facultate din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca. Aşa înţelege o profesoară să le predea studenţilor un curs prin care îi învaţă să-şi controleze emoţiile.
Studenţii care au ocupat, joi seară, un amfiteatru al Facultăţii de Psihologie a Universităţii "Babeş-Bolyai” (UBB) Cluj-Napoca au petrecut a doua noapte consecutiv în sala de curs, urmând să continue acţiunea de protest cel puţin până luni dimineaţă.
Peste 50 de studenţi de la Universitatea "Babeş-Bolyai” (UBB) Cluj-Napoca au ocupat, joi seară, un amfiteatru al Facultăţii de Psihologie, în semn de protest faţă de subfinanţarea învăţământului, ei susţinând că acţiunea se desfăşoară pe o perioadă nedeterminată.