De ce nu e interesată nicio firmă să expertizeze pista Aeroportului? De ce se scumpește de la o lună la alta? De ce o expertiză similară a costat mult mai puțin?
Lotul 4 al Autostrăzii Sebeş – Turda, finalizat în proporţie de 99%, a început să se crape pe margini într-o zonă cu alunecare de taluz, conform unor imagini realizate pe şantier. Şeful firmei constructoare spune că problemele vor fi remediate, fiind necesare lucrări minore.
O porţiune de 200 de metri din Autostrada Sibiu-Orăştie, aflată în zona kilometrului 60 şi deschisă în noiembrie 2014, va fi demolată şi refăcută complet pe cheltuiala antreprenorului, din cauza unor probleme la fundaţie cauzate de infiltraţii, estimâdu-se că lucrările vor fi gata în decembrie.
O expertiză plătită din bani publici care să ateste faptul că noua pistă a aeroportului clujean îndeplineşte toate condiţiile de siguranţă a fost solicitată de consilierii judeţeni ai PDL, care s-au arătat scandalizaţi de faptul că, la o lucrare nerecepţionată, au apărut deja fisuri.
Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Horea Uioreanu, a declarat, vineri, la o vizită pe şantierul noii piste a aeroportului clujean că lucrările efectuate sunt de bună calitate, iar fisurile apărute la unele dale au fost unele superficiale care deja au fost remediate.