Compania GFR, deţinută de Gruia Stoica, se declară surprinsă de cererea Ministerului Transporturilor de executare a scrisorii de garanţie bancară pentru participarea la privatizarea CFR Marfă, spune că nu este în culpă pentru nefinalizarea procedurii şi cere publicarea contractului de privatizare.
Omul de afaceri Gruia Stoica, acuzat de fapte de corupţie, a cerut luni, la Curtea de Apel Bucureşti (CAB), să fie judecat în libertate.
Luni începe procesul omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grupului Feroviar Român.
Omul de afaceri Gruia Stoica, acuzat că i-ar fi dat avocatului Doru Boştină trei milioane de euro pentru a afla, prin intermediul acestuia, ce preţ cere CFR Marfă la licitaţia pentru transportarea cărbunelui în beneficiul Complexului Energetic Oltenia, a fost arestat preventiv pentru 29 de zile.
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Român (GFR), a fost adus cu cătuşe la mâini, miercuri seară, la sediul central al DNA, pentru a fi audiat într-un dosar de corupţie.
Guvernul va creşte cu 25% redevenţele pentru resursele naturale, cu excepţia celor de petrol şi gaze, a declarat luni premierul Victor Ponta, în urma finalizării negocierilor cu Fondul Monetar Internaţional şi Comisiei Europene (CE).
Procesul de privatizare a CFR Marfă a eşuat deoarece comisia de privatizare şi Grup Feroviar Român (GFR) nu au ajuns la un rezultat pentru încheierea transferului de acţiuni în proprietate privată, au declarat surse apropiate discuţiilor.
Fostul premier Emil Boc consideră că privatizarea CFR Marfă va fi un eşec, spunând că, potrivit Legii lui Murphy, "ce începe prost se termină şi mai prost".