Aeroporturile regionale, inclusiv cel de la Cluj, au profitat cel mai mult de Covid, deoarece și-au revenit mai bine și mai rapid post pandemie față de aeroporturile mari. Aeroportul Internațional Cluj se așteaptă la un trafic de 7 milioane de pasageri până în 2040.
Aeroportul Internaţional “Avram Iancu” Cluj ocupă locul 1 între aeroporturile regionale din România, cu un trafic în continuă creştere.
Creşterea traficului, lipsa locurilor de parcare pentru aeronave şi lipsa investiţiilor în infrastructura aeroportuară nasc situaţii care nu fac cinste Aeroportului Internaţional Cluj, considerat al doilea din ţară după Otopeni. Reprezentanţii instituţiei recunosc că din cauza lipsei locurilor de parcare au fost nevoiţi să parcheze aeronave în iarbă. Consiliul Judeţean Cluj, în subordinea căruia se află aeroportul, promite că se va implica şi va investi în modernizarea acestuia.
Aeroporturile din România au nevoie, în următorii zece ani, de cel puţin 200-300 de milioane de euro pentru investiţii în piste noi, terminale şi infrastructură, a declarat, joi, preşedintele Asociaţiei Aeroporturilor din România (AAR), David Ciceo.