Modernizarea Podului Garibaldi și a celui de pe strada Porțelanului este mai scumpă de la un an la altul. În trei ani, valoarea estimată a proiectului de modernizare a Podului Garibaldi s-a majorat cu 1 milion lei. Același lucru s-a întâmplat și cu modernizarea podului de pe strada Porțelanului.
Încă din 2013 când s-a surpat, podul Traian este în veşnice reparaţii și modernizări. De abia în august 2016 Primăria Cluj a dat undă verde lucrărilor care trebuiau finalizate anul acesta în februarie. Termenul s-a prelungit până în vară.
Din luna martie, de când primăria a organizat o dezbatere pe tema implementării benzilor dedicate pentru transportul în comun între Bulevardul 21 Decembrie și Memo, nu s-a mai auzit nimic despre acest proiect. Până ieri, când primarul Emil Boc a anunțat de când intră în vigoare noile reglementări.
Anul trecut, în luna august, demarau lucrările la Podul Traian, lucrări care trebuiau finalizate în februarie 2017. După ce primarul Emil Boc a promis că la 1 iunie podul va fi inaugurat, acelaşi Boc a recunoscut că lucrările nu vor fi terminate la timp. Acum, viceprimarul Dan Tarcea, avansează un nou termen. “E sigur, sigur, că îl vom inaugura”, a spus Tarcea.
Primăria municipiului Cluj-Napoca va începe de luni, 22 august, lucrările de construcție la Podul Traian. Execuția podului va dura 6 luni și constă în demolarea completă a podului vechi și realizarea unui pod nou.
Încă din 2013 când s-a surpat, podul Traian este reparat și modernizat de la zero. Pe hârtie! În realitate, podul este la fel de când s-a rupt, acum trei ani.