Actualitate
Peste 10 ore întârziere pentru zborul Basel - Cluj-Napoca, operat de Wizz Air. „Nu mai acceptăm întârzieri”. FOTO.
Wizz Air are din nou probleme cu zborurile, o clujeancă anunțând că zborul Basel - Cluj-Napoca, operat de compania aeriană menționată, a avut întârzieri de peste 10 ore.
Peste 10 ore întârziere pentru zborul Basel - Cluj-Napoca, operat de Wizz Air | Foto: Cititor monitorulcj.ro
Mai mult decât atât, aceasta a mai spus că peste 200 de pasageri au așteptat în aeroport, fără să știe dacă și când vor ajunge acasă, deoarece reprezentanții Wizz Air nu comunica nimic cu aceștia.
Motivul pentru care reprezentanții Wizz Air au ales să nu vorbească prea mult cu pasagerii, ar fi că nu știau dacă zborul va mai avea loc sau nu din cauza lotului zborului dinspre Cluj-Napoca, dar și de programul de zbor al piloților.
Mai mult, pasagerii zborului amintit spun că nu vor mai accepta întârzieri și speră că vor fi luate măsuri în acest sens.
„Sunt pasagera zborului 3372 din Basel în Cluj-Napoca.
Avem o întârziere de peste 10 ore, stăm peste 200 de oameni în aeroport fără să știm dacă și când vom ajunge acasă. Zburăm cu Wizz Air, iar impredictibilitatea e totală.
Avem în grup copii de 2, 5 și 7 ani, adolescenți și vârstnici, persoane în scaun cu rotile și toți par că au ajuns la capătul puterii și răbdării. Reprezentanții Wizz Air nu știu să ne spună dacă zborul va avea loc sau nu, depinde de lotul zborului dinspre Cluj, dat și de programul orelor de zbor ale piloților.
Nu ne anunță nimeni nimic. Asta e pe buzele tuturor, cu ton de umilință, deznădejde, regret.
Poate mai schimbăm ceva cu atitundea față de zborurile din Cluj și ridicăm un semnal că ar fi momentul să NU MAI ACCEPTĂM ÎNTÂRZIERI.”, a transmis clujeanca, pasageră a zborului Basel - Cluj-Napoca, pentru monitorulcj.ro
Ce spun reprezentanții Wizz Air?
În acest sens, monitorulcj.ro a cerut un punct de vedere din partea companiei aeriene Wizz Air.
„Zborul Wizz Air W4 3372 de la Basel-Mulhouse-Freiburg către Cluj-Napoca din 10 septembrie a fost amânat din motive operaționale. Pasagerii afectați de întârzieri sunt informați cu privire la orice modificare a zborurilor prin intermediul aplicației, SMS și e-mail. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați și oferă asigurări că face tot posibilul pentru a limita întârzierile. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu.”, au transmis reprezentanții companiei aeriene Wizz Air.
Articol scris de Ilinca Dandoczi
Citiți monitorulcj.ro și pe Google News
CITEȘTE ȘI: