Actualitate

Umiliți la Serviciul Permise și Înmatriculări, cu care se laudă autoritățile. După 2 ore de coadă în frig și ploaie, li s-a închis ușa în nas. Subprefect: „Stăm prost cu personalul“.

Mutat „la casă nouă”, Serviciul de Permise și Înmatriculări este în continuare depășit de numărul mare de solicitări.

Umiliți la Serviciul Permise și Înmatriculări, cu care se laudă autoritățile. După 2 ore de coadă în frig și ploaie, li s-au închis ușa în nas. Subprefect: „Stăm prost cu personalul “. Umiliți la Serviciul Permise și Înmatriculări, cu care se laudă autoritățile. După 2 ore de coadă în frig și ploaie, li s-au închis ușa în nas. Subprefect: „Stăm prost cu personalul “.

 

 


Zeci de persoane au stat marți la coadă la Serviciul de Permise și Înmatriculări pentru a se programa la susținerea examenului auto. Situația e însă aceeași în fiecare zi și este binecunoscută de autorități. După ore de așteptare, mulți clujeni „se trezesc” cu ușa închisă în față și sunt nevoiți să revină.

 


Un cititor Monitorul de Cluj a relatat că, după ce a stat două ore la coadă pentru a se programa la susținerea probei practice a examenului auto, a fost informat că ghișeul este deschis doar între orele 12 - 14 și va fi nevoit să vină în altă zi. În aceeași situație au fost „surprinși” alți 30 de clujeni care așteptau la rând, a arătat acesta.

„Astăzi am ajuns acolo la ora 10, după ce cu o zi înainte am sunat să întreb care e programul și mi s-a spus că este de la 8 la 16, pentru a mă programa la examenul auto - proba traseu. Când am ajuns acolo erau în jur de 50 de oameni afară, iar domnul jandarm de la intrare ne-a anunțat că ghișeul pentru programări se deschide abia la 12. Am revenit la ora 12 și m-am pus la coada, în ploaie, si am asteptat 2 ore, până ni s-a spus că ghișeul se închide la ora 14:00 și trebuie să revenim mâine (miercuri - n.red.) de la 8 jumătate, să stăm la coadă până la 12 când se redeschide ghiseul. Oamenii din jur, aproximativ 30 rămași în fața clădirii, cereau explicații și ofereau sugestii pentru a se evita situațiile de genul - suplimentare personal ghișeu, programări online sau măcar programare la ghișeu/bilet de ordine să nu mai stai 3 ore în frig. Tot ce am auzit a fost «nu se poate, asta e situația, nu vorbiți cu mine, că eu nu am ce face» de la domnii jandarmi de la ușă. Mai mulți oameni au rugat să coboare un superior, însă acesta nu a vrut din cauza situației cu coronavirus”, a relatat cititorul.


„Tot procesul de programări pentru examenul auto este un dezastru, astepți două, trei luni după ce ai terminat școala să poți să dai sala și încă două, trei luni pentru traseu, în lunile astea îți trebuie ore suplimentare ca să te asiguri că treci examenul după ce nu ai condus patru, cinci luni, sau mai rău, dacă pici examenul, poate expira dosarul până reușești să te reprogramezi, deși e dreptul tău să dai examenul de mai mult de 2 ori într-un an”, a mai spus acesta.

Subprefect: „Știm despre dificultățile serviciului. Stăm foarte prost cu personalul”

Subprefectul județului Cluj, Irina Munteanu, a explicat pentru Monitorul de Cluj că situația este cunoscută și este cauzată de lipsa personalului. Ea a explicat că pentru asigurarea activității ghișeului de programări este luat câte un angajat de la alt ghișeu și din această cauză programul cu publicul este limitat la două ore pe zi.


„Știm despre dificultățile Serviciului. Una dintre ele a fost sediul, care a fost mutat ieri, însă una dintre probleme care au rămas și cu care ne luptăm este faptul că stăm foarte prost cu personalul. Volumul de muncă și volumul operațiunilor care se fac la nivelul județului este foarte mare. Într-adevăr există o problemă, iar tot personalul pe care îl avem în cadrul Serviciului este antrenat la maxim în toate activitățile. Din această cauză există această limitare orară. În prezent, așteptăm un transfer al unei persoane care să suplinească și să ajute la lărgirea acestui program orar, dar până atunci vom avea această dificultate legată de personal”, a explicat Irina Munteanu.

Printre propuneri, „stop” la programări până la aducerea lor la zi

Subprefectul a afirmat că au fost discutate mai multe variante pentru optimizarea timpului de așteptare, una dintre ele fiind suspendarea programărilor până la aducerea la zi a acestora.


„Am avut discuții cu colegul de la Serviciul Permise pentru a așeza cumva activitatea astfel încât să fie cât mai bine optimizată, am avut discuții și cu directorul adjunct al Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, care a fost prezent la Cluj ieri. Am stabilit să ne așezăm în sediul nou, să funcționeze toate ghișeele și apoi să încercăm să anulăm de tot programările pe partea de probă teoretică, până recuperăm. Este o perioadă destul de lungă de la momentul programării până la momentul când se întâmplă proba. Aici vom recupera mult, datorită faptului că sunt 14 calculatoare disponibile acum, spre deosebire de șapte, câte erau înainte. Încercăm tot felul de soluții astfel încât să recuperăm din decalajul acesta, care s-a produs și din cauza normelor impuse de pandemie. Este un serviciu într-o oarecare restructurare și încercăm să așezăm lucrurile”, a mai spus subprefectul Irina Munteanu.

CITEȘTE ȘI

Aglomerația de pe Albac s-a mutat în Someșeni. Noul sediu al Serviciului de Permise, „luat cu asalt” de clujeni - FOTO

 

Ultimele Stiri
abonare newsletter