Administrație

A treia contestație privind licitația pentru lotul Meseș de pe Autostrada Transilvania

Contractul câștigat de Makyol pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău (A3), care include realizarea celui mai lung tunel din România (Meseș) este contestat de constructorul italian WeBuild. Este a treia contestație privind licitația.

A treia contestație privind licitația pentru lotul Meseș de pe Autostrada Transilvania | imagine ilustrativă: Autostrada Transilvania|sursa: Cristian Pistol - Facebook A treia contestație privind licitația pentru lotul Meseș de pe Autostrada Transilvania | imagine ilustrativă: Autostrada Transilvania|sursa: Cristian Pistol - Facebook

 

 


Constructorul italian WeBuild a depus o nouă contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) privind Lotul Meseș de pe Autostrada Transilvania, potrivit economedia.ro

 


Conform sursei citate anterior, prima contestație a WeBuild pe acest subiect este încă în analiza CNSC, de aproape două luni, la fel și cea depusă de constructorul Mapa.

Deocamdată, contractul pentru realizarea secțiunii cu tunelul Meseș de pe Autostrada Transilvania nu poate fi semnat cu turcii de la Makyol până la soluționarea contestațiilor.


CITEȘTE ȘI: 
Autostrada Transilvania. Constructor desemnat pentru secțiunea Poarta Sălajului – Nușfalău. Contract de 6,8 miliarde lei și termen de șase ani pentru realizarea lucrărilor.

41 km de autostradă, tunel de 2,9 km lungime și un contract de 6,8 miliarde lei

CNAIR a desemnat Asocierea Makyol-Ozaltin (Turcia) câștigătoare a contractului pentru proiectarea și execuția lotului Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău (41 km, din care aproape 3 km tuneluri) pentru o ofertă de 6,62 miliarde lei, acesta fiind cel mai mare contract licitat până acum.

Construcția celor două secțiuni, cu o lungime totală de 41 km, trebuie finalizată în 78 de luni (18 luni proiectare, 60 de luni execuție).


Tunelul Meseș, cel mai lung tunel de autostradă din România | sursa: Cristian Pistol - Facebook

Tunelul Meseș, cu o lungime de 2,89 km, este cel mai lung tunel de autostradă din România. Acest tunel este format din două galerii unidirecționale care împreună totalizează 5,78 km. Contractul prevede inclusiv construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km).

Evaluarea pe acest segment de autostradă a durat mai bine de un an și au fost înregistrate șapte amânări succesive.


Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Autostrada Transilvania. Au început lucrările pe celebrul segment „Bechtel”.

Autostrada Transilvania. Cum avansează lucrările între Nădășelu și Mihăiești, pe unul dintre cele mai complexe segmente. Viaductele sunt puncte de atracție.

abonare newsletter