Economie

Nastaca Biji: În 2017 Clujul va fi invadat de marii retaileri, invazie periculoasă, în detrimentul producătorilor şi a producţiei româneşti

Proprietara lanţului de magazine Nasti&Co anunţă vremuri grele pentru micii retaileri, dar şi pentru micii producători din zonă din cauza invaziei de magazine ale marilor lanţuri din străinătate.

“Pe domeniul nostru alimentar, anul 2017 pare a fi deocamdată nesigur. Invazia marilor retaileri internaţionali este periculoasă, în detrimentul producătorilor şi a producţiei româneşti. În prima fază deschid, mai iau şi produse româneşti după care încet, încet le elimină şi îşi vând doar produsele lor. În 2017 Clujul va fi invadat de Mega Image, Carrefour, Profi şi aşa mai departe. Odată cu faptul că pierdem noi cifră de afaceri, pierd producătorii de pâine, de lactate, de mezeluri, patiserie, sucuri, tot ce înseamnă micii producători, pentru că marii retaileri vin cu produsele lor pe care le aduc de afară. Ar fi util să nu le dea voie în oraş, să meargă ca în străinătate la periferia oraşului, unde merge lumea cu maşina, în oraş să lase producătorii locali şi proprietarii. Producătorii români vând puţin pentru că în supermarket-uri se vând importuri super tratate chimic şi super prelucrate. Eu vând 90% produse româneşti şi sunt pentru industria română”, explică, pentru Monitorul de Cluj, Nastaca Biji, manager general al companiei de distribuţie şi retail Nasticom.

Nastaca Biji a dezvoltat, din 1993, cu succes Nasticom Impex SRL – companie de distribuție şi retail. Deşi startul companiei Nasticom este pe ramura de distribuţie, aceasta s-a dezvoltat ulterior şi pe ramura de retail prin înfiinţarea lanţului de magazine Nasti&Co, dar distribuţia ocupă, în continuare, 50% din cifra de afaceri. Firma a avut o cifră de afaceri de aproape 33 de milioane de lei în 2015 şi un profit de 1,1 milioane de lei.

Etichete: retaileri cluj
abonare newsletter