Economie
Afaceri de 47 de mil. de euro pentru Eximtur în 2016. Compania a aderat la o rețea globală de travel management
Eximtur a înregistrat o cifră de vânzări de 47.000.000 euro și un profit de 300.000 euro în 2016, 69% din vânzări fiind generate de segmentul business travel.
Divizia specializată în acordarea de servicii integrate pentru călătorii de afaceri și organizare de evenimente, Eximtur Business, a fost cea mai dinamică în cadrul operatorului de turism în anul 2016, având o creștere a vânzărilor de 16% față de anul 2015, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei Monitorul de Cluj, de companie.
Creșterea afacerilor pe segmentul business travel, activitate care a ajuns să genereze 69% din totalul vânzărilor companiei în anul 2016, a determinat decizia managementului companiei de a adera la o rețea globală de travel management care să îi sprijine în plan internațional și pe care să o reprezinte în România.
“Afilierea la UNIGLOBE ne oferă accesul la un sistem internațional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri. Deschiderea spre tehnologie de vârf, programe informatice și sisteme de rezervări care optimizează prețuri și tarife, gestionarea mai operativă a solicitărilor clienților, accesul la furnizori atent selectați și validați de rețeaua globală, sunt principalele avantaje ale afilierii la UNIGLOBE și le vom transpune în servicii mai bune oferite clienților noștri corporate”, declară Lucia Morariu, CEO Eximtur.
Peste 230.000 de clienţi
Compania de călătorii Eximtur, înființată în 1993, deţine 28 de agenții proprii şi francizate, în 19 orașe din România. La finalul anului 2016, compania avea un număr de 156 angajaţi.
Compania a deservit în 2016 un număr de 236.000 de clienţi şi a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1.000.000 euro. Indicatorii de solvabilitate ai companiei, conform ultimului bilanţ anual 2015, sunt: solvabilitate 2,16%, autonomie financiară 54,07%, activ net contabil 2.391.486 de euro.