Economie
Trilulilu, business-ul fondat la Cluj, a fost scos la vânzare
Platforma locală Trilulilu, supranumită YouTube de România, a fost scoasă la vânzare.
Decizia de vânzare a fost publicată deja în Monitorul Oficial și are ca scop simplificarea procedurilor atunci când se va realiza vânzarea efectivă, potrivit directorului general, Sergiu Biriș.
„Deocamdată e doar o hotărâre AGA prin care am decis că putem să vindem site-ul și domeniile, nu e o vânzare propriu-zisă încă. Suntem în discuții cu mai mulți interesați, dar hotărârea aceasta a fost mai mult pentru a scurta procesul de vânzare, în cazul în care finalizăm discuțiile cu cei interesați, să putem să facem tranzacția în scurt", a declarat tânărul antreprenor pentru Monitorul de Cluj.
El spune că ideea vânzării a venit după ce au primit oferte în acest sens și că s-a acceptat efectuarea tranzacției din cauza schimbării focusului pe alte proiecte.
„Cu un număr de 135.457 voturi pentru, reprezentând 82,4735% din capitalul social, numărul total de drepturi de vot, fără voturi împotrivă şi fără abţineri, adunarea generală extraordinară, prin vot deschis, aprobă vânzarea mărcii Trilulilu aflată în proprietatea societăţii şi a transferului tuturor drepturilor asupra domeniului de internet www.trilulilu.ro (site, conţinut, URL, bază de date, design, coduri programare)“, conform deciziei acționarilor, luată în data de 21 ianuarie 2019 și publicată în Monitorul oficial săptămâna trecută.
Platforma online Trilulilu, care le permite utilizatorilor să partajeze clipuri video, muzică sau imagini şi care a fost lansată la începutul anului 2007 cu ambiţia de a deveni cel mai vizitat site local.
Potrivit cofondatorului, Sergiu Biriș, citat de Ziarul Financiar, mai multe entități locale sunt interesate de achiziție.