Galerie Foto

EXCLUSIV – GALERIE FOTO-VIDEO: Cum a fost coborâtă aeronava din creierii munţilor


După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
După ce au ajuns cu rămăşiţele avionului la un luminiş, unde erau şi autorităţile cu "gipane", epava a fost descărcată şi aşteaptă următoarea etapă.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Câţiva „oficiali” stau pe margine şi admiră epava aeronavei, transportată cu ajutorul unui tractor şi susţinută cu mâinile de către localnici pentru a nu se răsturna.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Şi de această dată tot localnicii sunt cei care au pus la bătaie resurse umane şi tehnice pentru a scoate rămăşiţele avionului la drumul unde să poată ajunge şi autorităţile cu maşinile de teren.
Pe Vârful Pietroasa, unde şi-au pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan şi studenta la medicină Aurelia Ion, ceaţa încă este densă. Afară sunt câteva grade cu minus şi a început să ningă. Drumul ce duce spre epava avionului este sinuos şi accesul e posibil doar cu tractorul.
Pe Vârful Pietroasa, unde şi-au pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan şi studenta la medicină Aurelia Ion, ceaţa încă este densă. Afară sunt câteva grade cu minus şi a început să ningă. Drumul ce duce spre epava avionului este sinuos şi accesul e posibil doar cu tractorul.
Pe Vârful Pietroasa, unde şi-au pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan şi studenta la medicină Aurelia Ion, ceaţa încă este densă. Afară sunt câteva grade cu minus şi a început să ningă. Drumul ce duce spre epava avionului este sinuos şi accesul e posibil doar cu tractorul.
Pe Vârful Pietroasa, unde şi-au pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan şi studenta la medicină Aurelia Ion, ceaţa încă este densă. Afară sunt câteva grade cu minus şi a început să ningă. Drumul ce duce spre epava avionului este sinuos şi accesul e posibil doar cu tractorul.
La "Casa Albă" din Horea, în apropiere de "Biroul Oval", câţiva reporteri încă mai fac transmisiuni. În câteva zile probabil zăpada îi va izola iar pe moţi şi lucrurile vor intra pe un făgaş normal.

Epava avionului prăbuşit în Munţii Apuseni a fost tăiată în bucăţi şi este transportată, în tractoarele localnicilor, către centrul comunei Horea, unde va fi păzită de jandarmi până în momentul în care va fi dusă într-un loc în care poate fi studiată de către anchetatori.

abonare newsletter