Social

Biroul de eliberare a cărţilor de identitate, din cadrul Primăriei, va funcţiona şi în weekend

Direcţia de evidenţă a persoanelor din cadrul primăriei municipiului Cluj-Napoca, va funcţiona şi în weekend pentru ca cetăţenii din judeţul Cluj care au nevoie de eliberarea unui nou act de identitate, necesar în ziua alegerilor prezidenşiale, să poată intra în posesia lui.

Cetăţenii domiciliaţi în municipiu şi în celelalte unităţi administrativ teritoriale arondate pe linie de evidenţă  a persoanelor, care nu dețin acte de identitate valabile și doresc să-și exercite dreptul de vot, sunt invitaţi să se prezinte pe strada Moţilor nr.5, la sediul direcţiei, pentru preschimbarea lor.

 Actele necesare pentru eliberarea unui noi cărţi de identitate pot fi accesate pe site- ul www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Evidenţa populaţiei.


Orarul biroului de eliberare a buletinelor:

Sâmbătă: între orele 8.00-16.00 preluări cereri (furt, pierderi, expirare) și eliberări documente

Duminică: între orele 8.00 - 21.00-preluări cereri (furt, pierderi, expirare) și eliberări documente

Ultimele Stiri
abonare newsletter